• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

فکری: داوران به نداشته‌های نفت مسجدسلیمان نگاه نکنند

  • کد خبر : 40574
  • 09 اسفند 1400 - 9:35
فکری: داوران به نداشته‌های نفت مسجدسلیمان نگاه نکنند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: خواهش من از داوری و کمیته داوران این است که نگاه به نداشته هایمان نکنند.

به گزارش ایسنا محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک، اظهار کرد: خدا را شکر بعد از بازی با فولاد بازیکنانم در شرایط روحی روانی بهتری هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنانم انگیزه خوبی دارند و امیدواریم که با آرامش وارد زمین شوند و بتوانیم امتیاز بگیریم.

 وی تاکید کرد: در بازی با فولاد اگرچه نتیجه را واگذار کردیم اما یک بازی امیدوارکننده ارائه دادیم و امیدواریم که فردا هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بیان کرد: خواهش من از داوری و کمیته داوران این است که نگاه به نداشته‌هایمان نکنند. شاید ما در مسجدسلیمان امکانات، هتل و پرواز خوب نداشته باشیم و با سختی‌های بیشتری به این شهر بیایند ولی این نداشته‌ها باعث نشود که روی سوت‌هایشان تاثیر بگذارد. 

وی ادامه داد: مردم این شهر پشت این تیم هستند و به نتایج این تیم امیدوار هستند و این نتایج روی زندگی آن‌ها تاثیر گذار است. امیدواریم عدالت داوری را ببینیم و اگر اشتباهاتی هم صورت می‌گیرد برای دو طرف باشد و بر روی روند بازی تاثیر گذار نباشد. امیدوارم خودمان هم خوب بازی کنیم تا برنده از زمین خارج شویم. 

 فکری بیان کرد: برای بازی فردا تعدادی از بازیکنان آسیب دیده هستند اما مشکل خاصی نیست و جایگزین‌ها توانمند هستند. 

وی خاطرنشان کرد: پیام من به هواداران نفت مسجدسلیمان این است که از تیم حمایت کنند. بازیکنان نیز با تمام وجود تلاش می‌کنند تا مردم را خوشحال کنند و تیم در لیگ برتر بماند. مردم ناامید نشوند تا با کمک هم نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم. 

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.