• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

فعالیت های زیست محیطی سیمیدکو قابل تقدیر است

  • کد خبر : 52687
  • 02 شهریور 1401 - 9:12
فعالیت های زیست محیطی سیمیدکو قابل تقدیر است

دکتر یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی از غرفه سیمیدکو در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی معدن و متالورژی مشهد مقدس بازدید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی سیمیدکو ، دکتر یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و جمعی‌ از مسئولین این استان با حضور در غرفه تخصصی شرکت سیمیدکو در جریان فعالیت‌های تولیدی و طرح های توسعه این شرکت قرار گرفتند.

استاندار خراسان رضوی فعالیت های زیست محیطی  شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) به ویژه پروژه های بزرگ سیمیدکو در زمینه بازیابی و احیاء آب و همچنین بومی سازی تجهیزات و قطعات را قابل تقدیر دانست و از زحمات کارگران و کارکنان این مجموعه بزرگ صنعتی و معدنی استان و کشور قدردانی کرد.

دکتر نظری همچنین تاکید کرد: با توجه به سابقه و فعالیت های مثبت شرکت سیمیدکو در این زمینه و نیاز جدی صنایع کشور به این طرح ها، استانداری خراسان رضوی آمادگی هرگونه همکاری جهت توسعه طرح های تامین انرژی را نیز برای این مجموعه خواهد داشت.

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی معدن و متالورژی با حضور گروه تخصصی فولاد خوزستان به میزبانی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) با همراهی شرکت های مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب و توسعه معادن فولاد خوزستان از یکم الی چهارم شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس، سالن فردوسی، درب شماره ۷، غرفه ۴ در حال برگزاری است.

این نمایشگاه از ساعت ۱۶ الی ۲۱ بمدت چهار روز میزبان علاقمندان و فعالان حوزه معدن و متالورژی است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52687

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.