• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

1

فضای فکری تحول در صنعت بیمه نیازمند تغییر است

  • کد خبر : 16855
  • 23 خرداد 1400 - 16:31
فضای فکری تحول در صنعت بیمه نیازمند تغییر است

قائم مقام بیمه دانا، سرعت، چابکی و آمادگی در خصوص مواجهه با تغییرات مداوم شرایط جهانی را لازمه نگرش و رویکرد جدید به سازمان ها و کسب و کارهای نوین بویژه بازارهای پولی و مالی توصیف کرد.

 

قائم مقام بیمه دانا، سرعت، چابکی و آمادگی در خصوص مواجهه با تغییرات مداوم شرایط جهانی را لازمه نگرش و رویکرد جدید به سازمان ها و کسب و کارهای نوین بویژه بازارهای پولی و مالی توصیف کرد.

 

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، حسین حسینی در پانزدهمین رویداد “فیناپ” طی سخنانی با اشاره به اینکه عصر جدید، عصر شکوفائی است، موفقیت در عصر جدید را در گرو تغییر نگرش و رویکرد به تفکر کسب و کار محور و تغییر مدل کسب و کار مبتنی بر توانمندی دانست و اظهار داشت: با حرکت از سیستم سازمان محور به سوی نگرش و رویکرد کسب و کار محور می توان فضای فکری تحول در صنعت بیمه را فراهم کرد.

وی که با موضوع ” توسعه کسب و کار دیجیتال مبتنی بر بازاریابی فردی” در رویداد فیناپ سخن می گفت، افزود: اگر ما بتوانیم در صنعت بیمه کسب و کارهای مختلف را بشناسیم و پوشش های مختلف برای آنها تعریف کنیم، قادر خواهیم بود خدمات متنوع تری را به مشتریان این حوزه ارائه نمائیم.

قائم مقام بیمه دانا با ذکر این نکته که سازمان های بزرگ و با سلسله مراتب عریض و طویل، پاسخگوی نیازهای جامعه نیستند، خواستار نظام فکری کسب و کار محور در سازمان ها شد و افزود : با توجه به سرعت تحول در فضای کسب و کار، تکنیک های استاندارد و برنامه ریزی و روش های تخصیص دارایی، منسوخ شده اند، لذا شرکت ها به سیستمی نیاز دارند که ارزیابی و بهبود مستمر را فراهم کند و استفاده موثر از دارایی های تجاری ( سخت ) و سازمانی ( نرم ) را تضمین نماید.

حسینی، ویژگی های بنگاه اقتصادی مدرن ناشی از تفکر کسب و کار محور را مورد اشاره قرارداد و گفت: انعطاف پذیری در برابر تغییرات محیطی و نیازهای مشتری، چابکی در ساختار سازمانی، هوشمند سازی فرایندها، فراهم نمودن دسترسی عادلانه و مبتنی بر قانون به منابع مالی، در اختیار قراردادن همه منابع و توان عملیاتی شرکت در اختیار همه مشتریان از طریق هوش مصنوعی، توسعه مشارکت در حل مسائل، توزیع قدرت، امکانات و فرصت ها در تمامی سطوح سازمانی و ایجاد و توسعه ظرفیت برای بالندگی سرمایه انسانی توانمند، از جمله این ویژگی ها است.

وی افزود: کسب و کارهایی موفق هستند که تغییر را پذیرا باشند و وقتی کسی تغییر را بپذیرد، در کسب و کار خود موفق خواهد بود. اکنون روش های سنتی در حوزه بیمه‌گری باعث کندی روند انجام امور می شود، بنابراین باید سراغ روش های تازه در صنعت بیمه رفت و مسیر سنتی را کوتاه کرده و با شتاب بیشتر در جهت روش های نوین کسب و کار گام برداشت.

قائم مقام بیمه دانا در پایان اظهارات خود، ارتقای فرهنگ بیمه بین مردم جامعه را از اهداف اصلی این شرکت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش های کارکنان صف و ستاد بیمه دانا تا پایان سال جاری شاهد تحقق اهداف و برنامه های پیش بینی شده باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.