• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

فریسات: پرسپولیس یک تیم زخم خورده بود / نباید به فولاد استرس وارد کرد

  • کد خبر : 27780
  • 03 آبان 1400 - 7:26
فریسات: پرسپولیس یک تیم زخم خورده بود / نباید به فولاد استرس وارد کرد

خوزستان سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که نباید به تیم ویسی استرس وارد کرد زیرا آن وقت نتیجه منفی در برخواهد داشت، گفت:. فولادی ها باید شکست مقابل پرسپولیس را فراموش کنند و رو به جلو حرکت کنند.

عزیز فریسات در گفت و گو با ایسنا، درباره شکست فولاد مقابل پرسپولیس، اظهارکرد: پرسپولیس پیش از بازی با فولاد در دیدار با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا با سه گل شکست خورده بود و در واقع یک تیم زخم خورده بود و در لیگ برتر به دنبال این بود که اعتبار خود را برگرداند و همین نیز سبب شد تا انگیزه این تیم نسبت به فولاد بیشتر باشد.

وی افزود: در این بازی فولادی ها فکر کردند چون پرسپولیس از الهلال سه گل دریافت کرده بود، می توانند در اهواز خیلی راحت این تیم را شکست دهند و به نظرم کمی غرور کاذب در بازیکنان ایجاد شد و کمی هم دچار اعتماد به نفس بیش از حد شدند.

این مربی فوتبال گفت: اما در شرایط فعلی که فولاد بازی را به پرسپولیس واگذار کرده، صحبت من با هواداران این است که باتوجه به این که بازی اول بود باید به کادرفنی فرصت بدهند. این کادرفنی بومی است. مدیریت باشگاه نیز باتوجه به این که پنجره باشگاه بسته بود، تلاش کرد تا بازیکنان فصل قبل حفظ شوند که حدود ۹۵ درصد تیم حفظ شد و اکنون نیز که پنجره باز است، صد درصد یکی دو نفر به این تیم اضافه خواهند شد و ان شاءالله شاهد باشیم که فولاد روز به روز بهتر شود.

وی ادامه داد: به هرحال کادرفنی جوان و بومی فولاد نیاز به حمایت دارد. فولاد متعلق به هواداران است و باید مورد حمایت قرار بگیرد تا به مسیر خود برگردد و بتواند نتایج قابل قبولی کسب کند. فولادی ها باید شکست برابر پرسپولیس را فراموش کنند و رو به جلو حرکت کنند.

فریسات عنوان کرد: امیدوارم فولادی ها در بازی با آلومینیوم تمام تلاش خود را انجام دهند و یک نتیجه در شان فولاد کسب کنند. هواداران دوست دارند همیشه فولاد را قهرمان و با نتایج خوبی ببیند اما برد و باخت جزیی از فوتبال است و هواداران باید صبر و حوصله داشته باشند و به تیم و بازیکنان فرصت دهند.

وی گفت: نباید به تیم استرس وارد کرد زیرا آن وقت نتیجه منفی در برخواهد داشت. این فولاد اکنون به حمایت و پشتیبانی نیاز دارد تا نتایج آن روز به روز بهتر شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=27780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.