• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

فروش سال ۱۴۰۰ بیمه کوثر از ۵‌هزارمیلیارد تومان گذشت

  • کد خبر : 42322
  • 05 فروردین 1401 - 7:55
فروش سال ۱۴۰۰ بیمه کوثر از ۵‌هزارمیلیارد تومان گذشت

میزان حق‌‌بیمه‌ تولیدی شرکت بیمه کوثر در سال ۱۴۰۰ با ۴۹ درصد رشد نسبت ‌‌به سال گذشته به ۵۲هزارو‌۷۲۵‌ میلیارد ریال رسید.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی و اعلام معاون برنامه‌ریزی و نوآوری شرکت بیمه کوثر، رشته شخص ‌ثالث و سرنشین ۳۵٫۳ درصد، بیمه درمان ۲۱٫۵ درصد و بیمه‌های زندگی ۱۴٫۶ درصد از کل حق‌بیمه‌های تولیدی در سال ۱۴۰۰ را تشکیل داده‌ است.

مسعود طاهری وسیه‌سری گفت: در سال گذشته، رشته‌های نفت و انرژی، مهندسی، عمر گروهی و درمان بیمه کوثر هر کدام به ترتیب با رشد ۱۴۷، ۱۱۹، ۸۱ و ۷۴ درصد نسبت به سال ۱۳۹۹، بیشترین رشد فروش را در میان سایر رشته‌های بیمه‌ای به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت ۵۸٫۴ درصدی در سال ۱۴۰۰، مبلغ ۳۰هزارو۷۸۲ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: در این بخش، سهم رشته شخص‌ثالث و سرنشین ۳۱ درصد، سهم بیمه درمان ۳۶ درصد و سهم بیمه‌های زندگی ۱۲ درصد از خسارت‌های پرداختی بوده‌ است.

معاون برنامه‌ریزی و نوآوری بیمه کوثر با بیان اینکه در سال‌های گذشته تولید حق‌بیمه سودده، ارائه خدمات باکیفیت، حمایت و پشتیبانی از شبکه فروش و بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های نو از اهداف شرکت بیمه بوده است، تاکید کرد: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های مناسب در راستای تحقق شعار سال “تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” شاهد رشد و تعالی شرکت باشیم.

طاهری وسیه‌سری با تشکر از یکایک اعضای خانواده همدل و متحد بیمه کوثر گفت: فروش ما در سال ۱۴۰۰ فراتر از هدف‌گذاری و برنامه‌ای بود که در ابتدای سال ابلاغ شده بود. این دستاورد مرهون تلاش همه عزیزانی است که در بخش‌های مختلف شرکت با عمل به وظایف خود با بهترین کیفیت، توانستند شرکت را به بیش از آنچه در نظر گرفته شده بود، برسانند؛ ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید،از همه مدیران، کارکنان، نمایندگان، کارگزاران، سهام‌داران و سایر ذی‌نفعانی که در این مهم نقشی داشته‌اند قدردانی می‌کنم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=42322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.