• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

فروش اینترنتی رفاه راه اندازی شد

  • کد خبر : 61424
  • 11 دی 1401 - 11:13
فروش اینترنتی رفاه راه اندازی شد

امروزه که جهان به سمت الکترونیکی شدن پیش می‌رود بسیاری از مردم تمایل دارند در کنار خرید از فروشگاه‌های سنتی بخشی از خریدهای روزانه خود را به ‌صورت آنلاین انجام دهند.

در این میان دلایل بسیار زیادی برای خرید آنلاین وجود دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به امکان خرید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، دسترسی جهانی به کالا و خدمات، خرید مستقیم از برندهای تأمین‌کننده، حق انتخاب گسترده، وجود اطلاعات فراوان در مورد محصولات، امکان مقایسه کالاها، فروشگاه‌ها و قیمت‌ آن‌ها، جستجوی آسان کالا، صرفه‌جویی در زمان، نظرات مشتریان قبلی، سوخت و انرژی، عدم نیاز به تحرک فیزیکی، وجود قیمت‌های رقابتی، تنوع محصولات و سهولت در سفارشِ خرید اشاره کرد.

رفاه مارکت چیست؟

فروشگاه اینترنتی رفاه مارکت فعالیت خود را از سال ۹۸ و ابتدا در شهر تهران آغاز کرد و به سرعت توانست فعالیت خود را در شهرهای دیگر نیز گسترش دهد.

با توجه به شیوع پاندمی کرونا در ۲ سال گذشته و اعمال برخی محدودیت‌‌ها، فروش اینترنتی رفاه مارکت در شهر تهران با استقبال خوب شهروندان مواجه شد، پس از تهران به دلیل اهمیت خرید از خانه و سهولت در فرایندِ خرید، فروش اینترنتی رفاه در شهر قم و ارومیه نیز راه‌اندازی شد.

طولی نکشید تا رفاه مارکت بخش بزرگی در کشور را تحت پوشش خدمات خود قرار داد و این روند همچنان ادامه داشته و به زودی در سراسر ایران در دسترس مشتریان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه قرار خواهد گرفت.

راهنمای خرید از رفاه مارکت

در حال حاضر مشتریان، علاوه بر خرید حضوری از فروشگاه‌های رفاه در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رفاه مارکت به آدرس https://refahmarket.ir/ یا نصب اپلیکیشن رفاه مارکت از گوگل پلی و بازار برای سیستم‌عامل اندروید و سیب اپ برای کاربران ios، سفارش‌های خود را به‌صورت اینترنتی ثبت کنند.

شماره تلفن ۱۵۱۵ نیز یک راه دیگر در جهت راحتی شهروندان برای خرید غیرحضوری است. با شماره تلفن ۱۵۱۵ می‌توانید بدون مراجعه به شعب منتخب، در شعاع ۴ کیلومتری خود سفارش دهید و اقلام مورد نیاز خود را به‌راحتی از فروشگاه رفاه تهیه نمایید.

در انتها خبر خوب برای مشتریان سازمانی رفاه و دارندگان رفاه کارت پشتیبانی کامل جهت پرداخت خرید اینترنتی با این کارت اعتباری می‌باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=61424

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.