• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

فروشگاه خلیج فارس نگین رفاه / افتتاح همزمان شش فروشگاه

  • کد خبر : 39170
  • 22 بهمن 1400 - 21:59
فروشگاه خلیج فارس نگین رفاه / افتتاح همزمان شش فروشگاه

به برکت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، شش فروشگاه رفاه دیگر به صورت همزمان افتتاح شد.

 روابط عمومی‌شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ در شامگاه روز پنجشنبه مورخ بیست و یکم بهمن‌ماه، فروشگاه هایپر نگین خلیج فارس در استان قزوین آغاز به خدمت‌رسانی کرد.

در آیین افتتاحیه این فروشگاه فاخر که حالا در کنار فروشگاه رفاه پالادیوم، غول‌های خرده‌فروشی استان قزوین محسوب می‌شوند، مقامات بلندپایه استانی، مدیران ارشد رفاهی، فعالان اقتصادی و مشتریان همیشه وفادار رفاه حضوری زینت‌بخش داشتند.

جشن با شکوه افتتاحیه نگین خلیج فارس شامل برنامه‌های جذابی همچون: اجرای زنده موسیقی، اجرای استندآپ کمدی، آتش‌بازی و البته افتتاح پنج فروشگاه جدید دیگر از شعبات رفاه به صورت همزمان و ویدیوکنفرانس بود.

درباره رفاه نگین خلیج فارس

نگین خلیج فارس که در طبقه همکف برج زیبای خلیج فارس در استان قزوین قرار دارد با بیش از سه هزارمتر مربع سطح فروش نوین از امکانات متعددی همچون: غرفه‌های تخصصی غذای تازه و خانگی ( کترینگ )، نان و شیرینی ( بیکری )، پوشاک و منسوجات، لوازم خانگی، میوه و سبزیجات، آرایشی و بهداشتی و … و همچنین پارکینگ اختصاصی با دسترسی راحت و آسان، آماده میزبانی از مشتریان خود همه‌ روزه از ساعت ۸ الی ۲۳ می‌باشد.

شش افتتاح همزمان / رفاهی به وسعت ایران

بهمن‌ماه شاهد روندی پرشتاب‌تر از همیشه در توسعه شعب فروشگاهی رفاه بودیم و افتتاح همزمان شش فروشگاه قدرت‌نمایی دیگری از سوی این بنگاه اقتصادی اصیل و مردمی‌بود.

فروشگاه طلائیه در شهر قرچک و استان تهران با بیش از ۱۴۵۰ متر مربع سطح فروش، فروشگاه سید قطب در شهر سنندج و استان کردستان با بیش از ۴۷۰ متر مربع سطح فروش، فروشگاه آمیتیس در شهر پردیس و استان تهران با بیش از ۳۰۰ متر مربع سطح فروش، فروشگاه الهیه در جنوب غرب استان تهران با بیش از ۵۵۰ متر مربع سطح فروش و فروشگاه رفاه مارکت کوهدشت در استان لرستان با بیش از ۱۶۰ متر مربع سطح فروش دیگر فرزندان خانواده بزرگ رفاه بودند که طی مراسم‌هایی فاخر به صورت همزمان و ویدیوکنفرانس با فروشگاه بزرگ نگین خلیج فارس افتتاح شدند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=39170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.