• امروز : شنبه - ۱۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

فروشندگان پوشاک بیشترین خسارت بیمه توقف کسب و کار را دریافت کردند

  • کد خبر : 8763
  • 16 بهمن 1399 - 15:49
فروشندگان پوشاک بیشترین خسارت بیمه توقف کسب و کار را دریافت کردند

مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون از استان همدان، به عنوان کانون پرداخت خسارت بیمه نامه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی کرونا خبر داد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، محمد باباکردی، مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون با اعلام این خبر گفت: این بیمه‌نامه که به نوعی مسئولیت اجتماعی شرکت بیمه تعاون نیز محسوب می‌شود بیش از دو هزار واحد کسب و کاری را تحت پوشش خود قرار داده است.
باباکردی افزود: بر اساس گزارش‌های دریافت شده تا نیمه دی ماه ۱۳۹۹، استان همدان، فعال‌ترین استان دریافت خسارت بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی کرونا بوده است.
وی گفت: بر این اساس، تا کنون نزدیک به ۲ میلیارد ریال خسارت به واحدهای صنفی استان همدان که از بیمه‌نامه توقف کسب و کار بیمه تعاون استفاده کرده بودند، پرداخت شده است.
به گفته مدیر بیمه‌های مسئولیت و مهندسی بیمه تعاون در بین واحدهای کسب و کاری که از خدمات پرداخت خسارت بیمه تعاون استفاده کرده اند، فروشندگان پوشاک بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده اند.
باباکردی اضافه کرد: خرازی‌ها، طلافروشی‌ها، فروشگاه‌های لوازم ورزشی، فروشگاه‌های کیف و کفش و قنادی‌ها به ترتیب از دیگر واحدهای کسب و کاری هستند که از خدمات بیمه توقف کسب و کار ناشی از پاندمی کرونا در استان همدان استفاده کرده‌اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=8763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.