• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

فرهنگ تفویض اختیار را در سازمان تامین اجتماعی تقویت می‌کنیم / توجه ویژه‌ای به استان‌ها خواهیم داشت

  • کد خبر : 24595
  • 26 شهریور 1400 - 14:18
فرهنگ تفویض اختیار را در سازمان تامین اجتماعی تقویت می‌کنیم / توجه ویژه‌ای به استان‌ها خواهیم داشت

رویداد خبر– سرپرست سازمان تأمین اجتماعی توجه ویژه به استان‌ها و برگزاری جلسات کارشناسی در استان‌ها را مورد تأکید قرار داد و گفت: فرهنگ تفویض اختیار را باید در سازمان تقویت کنیم.

رویداد خبر– به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه‌ای با مدیران حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها اظهار داشت: واگذاری کارها اهمیت زیادی دارد و البته باید ملاحظات لازم نیز رعایت شود و پیشبرد و انجام کارها را نباید پیچیده کنیم.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها در مدیریت تحول و پیشبرد برنامه‌های سازمان نقش مهمی دارد، افزود: تغییرات مدیریتی و رفتار سازمانی، تحول دیجیتال و اصلاحات پارامتریک از جمله مهمترین اولویت‌هایی است که انتظار داریم همه حوزه‌های مدیریتی و از جمله معاونت فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌ها برای پیشبرد آنها تلاش کنند.

موسوی با تأکید بر اینکه در حوزه مدیریت تحولات اجتماعی و فرهنگی باید برنامه عملیاتی متناسب با جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی داشته باشیم، گفت: اساس موفقیت ما در این عرصه این است که تحولات و تغییرات سازمانی و پیرامون ما که عمدتا ماهیت کیفی دارند را به خوبی شناسائی کنیم و برای اثرگذاری بر این تحولات برنامه اصولی داشته باشیم.

وی ادامه داد: موفقیت در این حوزه آنجا اتفاق می‌افتد که ما این رویکردهای کیفی را براساس شاخص‌های مشخصی مدیریت و ارزیابی کنیم. انتظار این است که براساس شاخص‌های مشخصی فعالیت کنیم و در مدیریت تحولات اجتماعی و مواجه با بخش‌های مختلف، برنامه دقیق داشته باشیم.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه تصمیمات و اقدامات این سازمان آثار کلان ملی دارد، اظهار داشت: تصمیماتی که در حوزه مدیریتی سازمان اتخاذ می‌شود و تحولاتی که برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم در نهایت باید در عملیات و صف سازمان نمود مشخصی داشته باشد.

موسوی با تأکید بر اینکه در سازمان تأمین اجتماعی رویکرد تحولی خواهیم داشت، گفت: انتظار داریم که تمامی حوزه‌های مدیریتی رویکرد تحولی را مورد توجه قرار دهند. حوزه عملکرد ما خدمت محور است و باید برای بهبود وضعیت جامعه تحت پوشش به‌ویژه جامعه شریف بازنشستگان اقدامات لازم انجام شود.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر اینکه اختیارات و اطلاعات مورد نیاز باید به واحدهای اجرایی تفویض شود، گفت: یکی از وظایف امور استان‌ها پیگیری تفویض اختیار به واحدهای اجرایی است و باید ارائه دهنده خدمت به اطلاعات لازم دسترسی داشته و اختیار خدمت رسانی را داشته باشد.

موسوی شایسته گزینی را از دیگر مسائل حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: شایسته گزینی را قطعا پیگیری خواهیم کرد و اجازه مداخله برون سازمانی در انتصابات را نخواهیم داد و انتصابات در چارچوب مشخص و در مسیر صحیح انجام می‌شود.

عادل دهدشتی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین اجتماعی نیز به ارائه گزارشی از این معاونت پرداخت و گفت: در حوزه فرهنگی و اجتماعی تعامل مستمر با شرکای اجتماعی و تولید محصولات فرهنگی و رسانه‌ای انجام می‌شود.

وی افزود: ارتباط بین صف و ستاد و ایجاد نظام شایسته گزینی در انتصابات نیز از اولویتها و وظایف اصلی فعالیت در حوزه امور استان‌ها است. توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در دو سال اخیر در حوزه این معاونت است که ظرفیت بسیار خوبی برای دریافت نظرات مردمی و پاسخگویی به مطالبات جامعه در این حوزه فراهم شده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=24595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.