• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

فرهاد بهمنی: امکان ثبت چک صیادی در سامانه همراه بانک پست بانک ایران به زودی فراهم می شود

  • کد خبر : 35332
  • 25 دی 1400 - 10:23
فرهاد بهمنی: امکان ثبت چک صیادی در سامانه همراه بانک پست بانک ایران به زودی فراهم می شود

فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره پست بانک ایران در جلسه شورای ادارای مدیریت شعب پست بانک استان البرز با اشاره به اینکه سامانه ساتنا مراحل تست نهایی خود را گذرانده و با نسخه جدید در باجه‌های بانکی روستایی فعال می‌شود، گفت: گزینه ثبت چک صیادی در نسخه آخر سامانه همراه بانک لحاظ شده و به زودی تحویل بانک می‌شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره بانک در این جلسه، با اشاره به اینکه وجود مشکلات در سیستم و نرم افزارها جز ماهیت و ذات نرم افزار و سخت افزارها است، افزود: تمام تلاش ما این است که با همکاری شرکت‌های طرف قرارداد آنها را برطرف کنیم و برخی از مشکلات اعلام شده به سیستم بنکو ارتباطی ندارد و در تمام بانک‌های کشور وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه سامانه ساتنا به زودی در باجه‌های بانکی روستایی راه اندازی می‌شود، اظهار کرد: این سامانه مراحل تست خود را گذرانده و با نسخه جدید در باجه‌های بانکی روستایی، فعال می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک با بیان اینکه برای ارتقا و راه اندازی بانکداری دیجیتال برنامه‌های زیادی در دست اجرا داریم، ادامه داد: گزینه ثبت چک صیادی در نسخه آخر سامانه همراه بانک لحاظ شده و تا پیش از سال جدید تحویل بانک می‌شود.

بهمنی با تاکید بر حل مشکلات اتباع خارجی در سامانه بنکو تصریح کرد: این موضوع روند مثبتی را طی کرده و در آینده‌ای نزدیک مشکلات آن نیز، حل می‌شود.

عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با پولشویی باید به شیوه سایر بانک‌های کشور عمل کنیم، خاطرنشان کرد: ویرایش حساب‌های قدیمی مشتریان در شعب و باجه‌های بانکی روستایی باید به سرعت، انجام شود.

بهمنی در پایان به سوالات فنی روسای شعب و کارشناسان حاضر در جلسه پاسخ داد.

بر اساس این گزارش، بهمنی و هیات همراه، در سفر به البرز از شعبه فرخ آباد، باجه بانکی روستایی حکمت از توابع شهر ملارد و طرح زیستی مهندسی آراکو که از پست بانک ایران تسهیلات دریافت کرده‌است، بازدید کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=35332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.