• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

فراهم شدن امکان استعلام سریع چک‌های جدید صیادی

  • کد خبر : 21207
  • 20 مرداد 1400 - 16:45
فراهم شدن امکان استعلام سریع چک‌های جدید صیادی

امکان استعلام سریع چک‌های بنفش صیادی جدید از طریق اقلام اطلاعاتی فراهم شد.

سخنگوی اجرای قانون چک در گفتگو با برگزاری صداوسیما گفت: دارندگان چک‌های جدید ملزم هستند اطلاعات مربوط به چک را در سامانه صیاد ثبت کنند و چک را تحویل گیرنده بدهند.

آمنه نادعلیزاده افزود: گیرنده چک نیز باید چک دریافتی را استعلام کند و با امکانی که فراهم شده افراد می‌توانند با مراجعه به وب سایت بانک مرکزی این استعلام را انجام دهند.

وی گفت: دریافت کننده چک می‌تواند در زمان مبادله چک و دریافت آن با استفاده از این خدمت و وارد کردن مبلغ و تاریخ چک و کد ملی و شناسه صیادی برای استعلام چک اقدام و اطمینان حاصل کند که که این چک به نفع گیرنده ثبت شده است.

وی افزود: گیرنده چک بعد از اطمینان خاطر از ثبت چک می‌تواند تایید چک را بعدا در سامانه صیاد انجام دهد.

نادعلیزاده گفت: این خدمت بیشتر مورد استفاده شرکت‌های پخش و بازاریاب‌ها و افرادی است که در طی روز تعداد زیادی چک را دریافت می‌کنند.

وی افزود: این سرویس در واقع استعلام فوری و سریع است که در لحظه مبادله چک انجام می‌شود و برای اطمینان از این است که صادرکننده ثبت چک را انجام داده است.

سخنگوی اجرای قانون چک گفت: برای استفاده از این خدمت افراد باید به وب سایت بانک مرکزی مراجعه کنند و در بخش قانون جدید چک و قسمت استعلام چک با وارد کردن اقلام اطلاعاتی استعلام را دریافت کنند.

وی افزود: این خدمت به زودی از طریق پیامک و نرم‌افزار‌های تلفن همراه و درگاه‌های بانکی نیز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.