• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

  • کد خبر : 55137
  • 31 شهریور 1401 - 8:18
فراخوان جدید طرح پژوهانه همراه اول برای حمایت از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی

سومین فراخوان حمایت مرکز تحقیق‌وتوسعه همراه اول از پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی همسو با کسب‌وکار اپراتور اول تلفن همراه منتشر شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و به منظور رونق حوزه پژوهش، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوری های نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اقدام به حمایت از پایان نامه‌ و طرح های پژوهشی کرده است.

این حمایت با رویکرد کاربردی سازی و ارتقای کیفیت پژوهش‌های دانشگاهی، تقویت و تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان پسادکتری و بهره مندی از ظرفیت اعضاء هیات علمی دانشگاه‌ها و مطابق با نیازهای پژوهشی شرکت همراه اول در قالب اعطای گرنت پژوهشی است.

در این دوره از فراخوان، حوزه‌های فناوری و محورهای اولویت دار همراه اول تعریف شده و طرح‌های منتخب در دو نوع پژوهشی و کاربردی مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

گفتنی است، طرح های ارسالی می بایست نیازمحور و در راستای توسعه کسب و کار و ابعاد بازار همراه اول و در راستای یکی از محورهای اولویت دار اعلام شده از سوی مرکز تحقیق و توسعه همراه اول باشد. 

در همین راستا، دانشجویان و پژوهشگران می توانند برای آگاهی از محورهای اولویت دار و ثبت نام حداکثر تا تاریخ ۱۵ آبان به آدرس rd.mci.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=55137

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.