• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

فراخوان ایرانسل به تشکّل‌ها و سمن‌های ناشنوایان و کم‌شنوایان سراسر کشور

  • کد خبر : 2994
  • 02 آذر 1399 - 18:40
فراخوان ایرانسل به تشکّل‌ها و سمن‌های ناشنوایان و کم‌شنوایان سراسر کشور

مسؤولان، اعضای هیأت‌مدیره و هیأت‌امنای محترم تمامی تشکل‌ها، انجمن‌ها، کانون‌ها و سمن‌های (NGO) ناشنوایان سراسر کشور با سلام و احترام؛ شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف، در روز جهانی ناشنوایان امسال، برای اولین بار در کشور خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان و کم‌شنوایان را به […]

مسؤولان، اعضای هیأت‌مدیره و هیأت‌امنای محترم تمامی تشکل‌ها، انجمن‌ها، کانون‌ها و سمن‌های (NGO) ناشنوایان سراسر کشور

با سلام و احترام؛

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری و خدمت‌رسانی به اقشار مختلف، در روز جهانی ناشنوایان امسال، برای اولین بار در کشور خدمات ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان و کم‌شنوایان را به صورت آزمایشی راه‌اندازی کرد. از طریق این خدمات، مشترکان ایرانسلی که عضو جامعه ناشنوایان و کم‌شنوایان کشور هستند، می‌توانند به صورت تصویری با کارشناسان ما در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل تماس بگیرند و مشکلات، درخواست‌ها‌ و پرسش‌های خود را پیگیری کنند.

برای دسترسی به این خدمات، مشترک ناشنوا ابتدا باید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من (حساب من/ارتباط با ما) یا وب‌سایت ایرانسل (امکان گفتگوی آنلاین) یا ارسال عدد ۱ از شماره ایرانسلی به نام شخص ناشنوا به سرشماره ۲۴۶۰، درخواست خود را ثبت کند. پس از اعتبارسنجی کد ملی مشترک، در صورت احراز هویت، دسترسی ایشان به گزینه تماس تصویری برقرار خواهد شد. برای تأیید و اعتبارسنجی ناشنوا بودنِ مشترکِ درخواست‌دهنده، کافی است که کد ملی آن فرد توسط یکی از تشکّل‌های رسمی و ثبت‌شدۀ ناشنوایان در شهرهای مختلف کشور، به ایرانسل معرفی شده باشد.

از همۀ تشکل‌های مجوزدار و ثبت‌شدۀ ناشنوایان دعوت می‌شود، در صورت تمایل، برای مرحلۀ اول، تا تاریخ ۶ آذر ماه ۹۹، فهرستی از کد ملی اعضای خود را به همراه مدارک زیر برای ایرانسل، به این نشانی ایمیل کنند.

۱. تصویر واضح مجوز رسمی و آگهی ثبت تشکّل  

۲.تکمیل نامۀ معرفی با مهر و امضای آن توسط مقام مسؤول – برای دریافت فایل، اینجا کلیک کنید

۳.فهرست اسامی و کد ملی – برای دریافت فایل، اینجا کلیک کنید

ایرانسل امیدوار است که با همکاری تشکل‌های مردم‌نهاد، بتواند قدم‌های بیشتری در خدمت‌رسانی به اقشار توان‌یاب جامعه ارائه دهد.

با احترام

معاونت ارتباط با مشتریان

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=2994

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.