• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

غرفه شلوغ بانک دی در نخستین روز نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲

  • کد خبر : 56577
  • 27 مهر 1401 - 15:44
غرفه شلوغ بانک دی در نخستین روز نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۲

در نخستین روز آغاز به کار رویداد کیش اینوکس ۲۰۲۲، غرفه بانک دی میزبان فعالان اقتصادی و مدیران شرکت‌های بازدیدکننده از نمایشگاه بود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، با معرفی سوپرمارکت مالی دی در کیش اینوکس ۲۰۲۲ و همزمان با رونمایی طرح دیدار، سلسله نشست های تخصصی نمایندگان بانک و گروه مالی دی با فعالان اقتصادی انجام شد. 

در یکی از این نشست های روز اول  مدیرانی از شرکت های تامین سرمایه با حضور در غرفه بانک دی، ضمن آشنایی با محصولات و قابلیت های بانک و گروه مالی به تفاهم اولیه برای مشارکت بانک در طرح های تامین مالی جمعی و سرمایه گذاری این شرکت ها رسیدند. 

در نشستی دیگر که با حضور دکتر فرهادی، مدیرعامل سازمان مناطق آزاد انزلی در زمینه همکاری های مشترک و سرمایه گذاری بانک در طرح های توسعه ای منطقه‌ آزاد انزلی بحث و تبادل نظر شد

همچنین امیرعباس هاشمی نژاد، نایب رئیس هیئت مدیره بانک دی با حضور در غرفه شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، ضمن دیدار با دکتر جعفری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل این شرکت، در زمینه مشارکت با گروه مالی دی در پروژه های عمرانی تفاهم کردند.

در نشست های دیگر مدیرانی از شرکت ذوب آهن اصفهان، بیمه ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن با حضور در غرفه بانک دی و گروه مالی دی خواستار توسعه همکاری های متقابل با بانک شدند. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56577

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.