• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

عمل به مسئولیت اجتماعی در کنار وظیفه ذاتی بانک

  • کد خبر : 7677
  • 03 بهمن 1399 - 9:18
عمل به مسئولیت اجتماعی در کنار وظیفه ذاتی بانک

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن با اشاره به اینکه این بانک در کنار وظیفه ذاتی به مسوولیت اجتماعی خود نیز واقف است، گفت:همزمان با هشتاد و دومین سالگرد بانک مسکن مفتخریم که ۹ میلیون خانوار با تامین مالی بانک مسکن بعد از پیروزی انقلاب خانه دار شدند.

به گزارش رویداد خبربه نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، دومین جشنواره سراسری انشانویسی با موضوع «# با_هم_ماسک_بزنیم» در ساختمان ستاد بانک مسکن و همزمان با چهارمین همایش ملی جغرافیا و آموزش از راه دور در شرایط خاص با حضور برخی مسوولان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

مسعود ایزدی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن در این مراسم اظهار داشت: در آستانه هشتاد و دومین سالروز تاسیس بانک مسکن مفتخریم که در خدمت همکارانمان در وزارت آموزش و پرورش هستیم و به یکی دیگر از مسوولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه نتیجه ۸۲ سال قدمت بانک مسکن این شد که خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حدود ۹ میلیون خانوار با تامین مالی این بانک صاحب مسکن و سرپناه شدند، افزود: تمام اقدامات در بانک مسکن به نوعی به مسوولیت اجتماعی بر می گردد چرا که فلسفه تاسیس این بانک رفع بخشی از مشکل و دغدغه مسکن خانوارها بود.

ایزدی با اشاره به مشارکت بانک مسکن در طرح های ملی تامین مسکن گفت: این بانک در سال های گذشته طرح مسکن مهر را عملیاتی کرد که در قالب این طرح بسیاری از کارمندان دولت، طبقه متوسط جامعه و کارکنان آموزش و پرورش صاحب مسکن شدند.

وی ادامه داد: در حال حاضر نیز بانک مسکن در تامین مالی بخش قابل توجهی از برنامه اقدام ملی مسکن به عنوان طرح ملی دولت برای تامین مسکن خانوار مشارکت دارد که امیدواریم خیل عظیمی از جامعه در قالب این طرح خانه دار شوند.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن با بیان اینکه امیدواریم همه اقشار بتوانند مسکن مورد نیاز خود را تامین کند، افزود: در همه بحث های اقتصاد کلان، مسکن همواره به عنوان یک مشکل تاریخی بوده و همچنان تامین مسکن و سرپناه مناسب یکی از دغدغه های مردم است که امیدواریم با طرح های دولت به سمت و سویی حرکت کنیم که مشکل مسکن حل شود.

ایزدی تاکید کرد: بر این باوریم بانک مسکن در کنار عملیات بانکی و اقتصادی و خارج از حوزه مسکن باید همواره به مسوولیت اجتماعی خود عمل کنیم.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن گفت: از نگاه دیگر نظر ما این است برای تقویت زیرساخت‌های فرهنگی باید از ابتدایی‌ترین دوران تربیتی اقدام کرد و به همین دلیل امسال فضای فرهنگ سازی را از آموزش و پرورش آغاز کردیم.

ایزدی با تاکید بر اینکه در بانک مسکن تصمیم گرفتیم تا فرهنگ سازی را با انشانویسی از دوران تحصیل آغاز کنیم تا ضمن تقویت روحیه نویسندگی، اهمیت موضوعات مختلف را به دانش آموزان منتقل کنیم گفت: در همین راستا طی سال های گذشته به دلیل لزوم توجه به محیط زیست، مسابقات انشانویسی در حوزه های مربوط به محیط زیست، آب و خاک توسط بانک مسکن و با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد و امسال نیز به دلیل قرار گرفتن دوره خاص کرونا، موضوع «با هم ماسک بزنیم» برای انشانویسی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه انشانویسی می تواند یکی از بهترین و باکیفیت ترین کلاس های درس در دوران دانش آموزی باشد گفت: معتقدیم دانش آموزان و فرزندان ما هر آنچه می نویسند را می آموزند بنابراین انشانویسی می تواند علاوه بر تقویت روحیه نویسندگی و تحلیلگری، به ارتقای فرهنگ فرزندان کمک کند تا یک جامعه امن داشته باشیم.

مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک مسکن با اشاره به دومین جشنواره سراسری انشانویسی با موضوع «# با_هم_ماسک_بزنیم» گفت: در این دوره حدود ۷ هزار دانش آموز شرکت کردند که در نهایت ۱۵ نفر با بررسی کمیته داوران حائز شرایط شدند که ۵ نفر در مقطع ابتدایی، ۵ نفر در مقطع متوسطه اول و ۵ نفر در مقطع متوسطه دوم برگزیده شدند.

ایزدی با بیان اینکه امیدواریم این اقدام مشترک با همکاری وزارت آموزش و پرورش در سال های آینده هم ادامه داشته باشد گفت: قطعا مدیریت عامل بانک مسکن از این اقدامات فرهنگ ساز در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی حمایت می کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7677

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.