• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

عملیات تولید در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بی‌وقفه ادامه دارد

  • کد خبر : 29936
  • 24 آبان 1400 - 15:52
عملیات تولید در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بی‌وقفه ادامه دارد

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس گفت: زلزله استان هرمزگان به هیچ‌کدام از تأسیسات پالایشگاه ستاره خلیج فارس آسیبی وارد نکرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج فارس، محمدعلی دادور بیان کرد: همه تأسیسات و واحدهای عملیاتی پالایشگاه ستاره خلیج فارس که تولید ۵۰ درصد از فرآورده‌های راهبردی سبد سوخت و تأمین امنیت انرژی کشور را عهده‌دار است، پس از ۲ زلزله شدید بالای ۶ ریشتر امروز به صورت عادی عملیاتی هستند.

وی افزود: با توجه به امکان بروز پس لرزه‌ها، نشست کمیته بحران در لحظه‌های اولیه در این پالایشگاه تشکیل شده و مصوبه‌های لازم به‌منظور حفظ ایمنی کارکنان و پالایشگاه بر اساس دستورعمل‌های از پیش تدوین شده اجرا شده است.

مدیرعامل پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس ادامه داد: کارکنان ابرپالایشگاه ستاره خلیج فارس برای رفع هرگونه مشکل احتمالی در حالت آماده‌باش کامل هستند، تا استمرار ایمن عملیات تولید تضمین شود و با لحظه‌ای وقفه مواجه نشود.

پالایشگاه ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان نقشی راهبردی در تأمین فرآورده‌های سوختی کشور به عهده دارد و تضمین امنیت نیمی از سبد سوخت کشور را به ارمغان می‌آورد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.