• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

عملکرد مدیریت شعب استان قم قابل ستایش است

  • کد خبر : 62192
  • 21 دی 1401 - 16:25
عملکرد مدیریت شعب استان قم قابل ستایش است

نائب رئیس هیئت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از برخی شعب بانک در استان قم بازدید کرد و گفت: خوشبختانه عملکرد مدیریت شعب استان و پرسنل خدوم بانک قابل ستایش و در شان شهر کریمه اهل بیت(ع) است.

دکتر «محمدرضا محمودپناه» در سفر یک روزه خود به استان قم از شعب توحید، بلوار امین، ارم و همچنین از امکانات صندوق اجاره‌ای شعبه فلکه جهاد بازدید کرد و در جریان فعالیت‌ها و عملکرد کارکنان بانک قرار گرفت.
در بخش دیگری از این سفر، عضو هیأت مدیره بانک در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی شرکت کرد و در مصاحبه با خبرنگار صداوسیما گفت: طرح کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از تولید‌کنندگان کالای ایرانی و کمک به خانوار برای تأمین مایحتاج و ملزومات مورد نیاز، برنامه‌ریزی و انجام می‌شود.
وی حضور و فعالیت بسیج مردم نهاد در رونق اقتصاد بومی را به فال نیک گرفت و گفت: استقرار باجه بانک در این نمایشگاه با هدف تسریع در ارائه وام در کمترین زمان است. افزون بر این، تأثیر بسیار مهمی در رونق چرخه تولید، عرضه و فروش کالای ارائه شده در نمایشگاه خواهد داشت.
محمودپناه با بیان اینکه کارکنان دستگاه‌های اجرایی که دارای رتبه Aاعتبارسنجی باشند بدون ضامن می‌توانند از این طرح بهره‌مند شوند گفت: این کارمندان می‌توانند تنها با ارائه گواهی کسر حقوق از سازمان متبوع خود از طرح وام کالاکارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهره مند شوند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=62192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.