• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

عملکرد مالی شرکت ملی پست «استاندارد» و «مطلوب» ارزیابی شد

  • کد خبر : 53084
  • 06 شهریور 1401 - 19:13
عملکرد مالی شرکت ملی پست «استاندارد» و «مطلوب» ارزیابی شد

در جلسه مجمع عمومی صاحبان سهام که به ریاست معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات برگزار شد. عملکرد مالی و جریان های نقدی سال ۱۴۰۰ شرکت ملی پست از تمام جنبه های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری و مطلوب ارزیابی شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست؛ جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰، با حضور اعضای مجمع عمومی روز گذشته به ریاست علی اصغر انصاری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و  فناوری اطلاعات برگزار شد. 
محمود لیائی  معاون وزیر ارتباطات، رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت ملی پست در ابتدای این جلسه به تشریح اقدامات صورت گرفته شبکه پستی کشور و رویکرد این شرکت در استمرار روند هوشمند سازی و تقویت زیرساخت های شبکه پستی در حوزه های گوناگون پرداخت.
در ادامه، گزارش عملکرد شرکت ملی پست توسط علیرضا زرگوش عضو هیأت مدیره و دبیر مجمع به استماع اعضاء رسید.
زرگوش ضمن تشکر از اعضای مجمع و همچنین حسابرس مستقل، همراهی و مساعدت مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در حل مشکلات پیشرو و نیل به چشم اندازهای ترسیم شده حائز اهمیت برشمرد.
بنا براین گزارش سعید شریف زاده و فریبا مرادی دیگر اعضای هیئت مدیره، هریک به بیان نظرات خود پیرامون اقدامات انجام شده شرکت ملی پست در سال ۱۴۰۰ پرداختند .
گفتنی است گزارش اقدامات شرکت پست در پنج حوزه (درآمد و هزینه، برنامه های عملیاتی سال ۱۴۰۰ براساس بودجه مصوب، گزارش اعتبارات ابلاغی،گزارش تکالیف مقرر در اسناد بالادستی و گزارش تکالیف مندرج در صورتجلسات قبلی) توسط علی جلالی منش مدیر کل دفتر مرکزی برنامه ریزی راهبردی، بودجه تحقیق و توسعه، بصورت مشروح ارائه و به سؤالات اعضاء مجمع پاسخ لازم ارائه شد.
با توجه به گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی، وضعیت مالی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به تاریخ ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ و عملکرد مالی و جریان های نقدی آن برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور، از تمام جنبه های با اهمیت طبق استاندارهای حسابداری به نحو مطلوب ارزیابی و مورد تصویب قرار گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.