• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

2

عملکرد صد روزه هیئت‌مدیره بانک در بهبود شاخص‌های عملیاتی و فرآیندی بانک نمایان شده است

  • کد خبر : 44906
  • 20 اردیبهشت 1401 - 9:01
عملکرد صد روزه هیئت‌مدیره بانک در بهبود شاخص‌های عملیاتی و فرآیندی بانک نمایان شده است

مدیرعامل بانک دی در مراسم تکریم و معارفه مدیر امور حراست ضمن تاکید بر شفافیت و رعایت ضوابط ابلاغی نهادهای بالادستی، تاثیرعملکرد صد روزه هیئت‌مدیره در بهبود شاخص‌های عملیاتی و فرآیندی را مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی؛ علیرضا قیطاسی در مراسم تکریم و معارفه مدیر امور حراست با تأکید بر لزوم برنامه‌محوری در پیشبرد امور بانک گفت: پس از استقرار هیئت‌مدیره جدید بانک و ابلاغ برنامه‌های عملیاتی شعب و ستاد از ابتدای سال جاری، حرکت تمامی ارکان بانک بر مدار برنامه‌محوری قرار گرفته است.
وی افزود: بازنگری سیاست‌ اعتباری، افزایش شفافیت در چارچوب ضوابط ابلاغی، ارتقای فرایندهای کنترل ریسک اعتباری، گسترش و تجهیز مرکز آموزش کارکنان، تقویت بخش حقوقی و وصول مطالبات از طریق به کارگیری کارشناسان خبره با برنامه‌ریزی هدفمند برای فروش املاک مازاد بانک گوشه‌ای از عملکرد صد روزه هیئت‌مدیره جدید بوده است که آغازگر مسیر بهبود شاخص‌های عملیاتی بانک است.
قیطاسی رعایت قوانین و ضوابط بانک مرکزی و حرکت در چارچوب سیاست‌های اقتصادی کشور را مهم‌ترین رویکرد هیئت‌مدیره در فرایند تعامل با نهادهای بالادستی دانست و تصریح کرد: بانک دی در راستای تحقق سیاست های اقتصادی دولت ارائه تسهیلات خرد تا سقف یک میلیارد ریال را بدون ضامن و صرفاً با ارائه گواهی کسر از حقوق ابلاغ و اجرایی کرده است که این امر حاکی از همگام بودن این بانک در اجرای مقررات و آسان سازی ارائه تسهیلات خرد است.
مدیرعامل بانک دی با اشاره به اهمیت امور حراست در صیانت از سازمان گفت: حراست پایگاه امن کارکنان در بیان مسائل شخصی و سازمانی است و باید نگاه به حراست به گونه‌ای باشد تا تمامی کارکنان بدون لکنت زبان دغدغه‌های خود را با همکاران این مجموعه در میان بگذارند.
در ادامه این مراسم امیرعباس هاشمی‌نژاد، عضو هیئت‌مدیره، با اشاره به حرکت رو به رشد بانک دی گفت: موفقیت و بهبود از مسیر همدلی و همکاری تمامی ارکان سازمان میسر می‌شود و نقش مدیران ارشد در این مسیر هموارسازی بستر و راهبری مناسب سازمان به سمت اهداف است.
در ادامه نماینده اداره حراست بانک‌ها و موسسات پولی غیربانکی بانک مرکزی با تمجید ازعملکرد هیئت مدیره بانک دی در دوران تصدی مدیریت این بانک گفت: بررسی عملکرد صد روزه هیئت مدیره بانک دی و اقدامات انجام شده حاکی از شناخت صحیح نقشه راه شکوفایی این بانک توسط تیم مدیریت آن است.
وی ابراز امیدواری کرد مدیر جدید حراست بانک دی بتواند همگام با سایر واحدها در پیشبرد و تحقق اهداف عملیاتی بانک در سال جاری موثر باشد.
در پایان این مراسم ناصر بیاتلو به‌عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر امورحراست وحسین اصغری قراخیلی به‌عنوان مشاور مدیرعامل و بازرس ویژه معرفی شدند.
گفتنی است در این مراسم نمایندگانی از سازمان حراست کل کشور و حفاظت پرسنلی بانک مرکزی نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=44906

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.