• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

عملکرد درخشان بانک مسکن استان خراسان رضوی در نیمه نخست سال / رشد ۲۴۹ درصدی در مبلغ و ۱۲۷ درصدی در تعداد تسهیلات اعطایی

  • کد خبر : 56891
  • 02 آبان 1401 - 10:48
عملکرد درخشان بانک مسکن استان خراسان رضوی در نیمه نخست سال / رشد ۲۴۹ درصدی در مبلغ و ۱۲۷ درصدی در تعداد تسهیلات اعطایی

مدیر شعب بانک مسکن استان خراسان رضوی با ارایه گزارشی از تحقق درصدهای بالای صد در تمامی شاخص ها از عملکرد درخشان مجموعه خود در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

مصطفی تقوی مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن ـ هیبنا درخصوص عملکرد بانک مسکن استان در نیمه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: عملکرد ۶۸ شعبه استان در حوزه اعتباری تا پایان شهریورماه منجر به پرداخت تعداد ۱۵،۴۲۸ فقره تسهیلات به مبلغ بالغ بر ۲۹،۶۵۱میلیارد ریال شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس از لحاظ مبلغ تسهیلات ۲۴۹ درصد و از نظر تعداد تسهیلات پرداختی ۱۲۷ درصد رشد را در استان خراسان رضوی شاهد هستیم.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی همچنین عملکرد شعب این مدیریت در حوزه وصول نقدی را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه وصول نقدی به مبلغ ۱۳،۹۱۰ میلیارد ریال تا پایان شهریورماه ، افزایش۱۴۳درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ثبت شده است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: از ۱۵٫۴۲۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۹,۶۵۱,۶۴۵ میلیون ریال پرداخت شده در شش ماهه نخست سال جاری ، بیشترین رشد تسهیلات متعلق به بخش قرض الحسنه با رشد ۲۳۲ درصدی در تعداد تسهیلات پرداخت شده است که نشان از حمایت بانک مسکن از اعطای تسهیلات ارزان قیمت به اقشار مختلف مردم است.

مدیر شعب بانک مسکن خراسان رضوی به اقدامات این مدیریت درخصوص طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرده و از انعقاد قرارداد ۴هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی به مبلغ ۱۵٫۶۳۵ میلیارد ریال در قالب ۳۷۲ پروژه از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.

تقوی در پایان سخنان خود موفقیت بدست آمده در بخش های مختلف عملکرد بانک مسکن استان خراسان رضوی را نتیجه راهبری و پشتیبانی مناسب ستاد مدیریت، برنامه ریزی خوب مسوولان شعب و تلاش خستگی ناپذیر و قابل تقدیر تمامی کارکنان استان دانست و ابراز امیدواری کرد با شتابدهی بیشتر فعالیت ها شاهد تحقق بیشتر اهداف در پایان سال باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.