• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

عملکرد تلفیقی ۱۲ماهه “وملل” با تحقق سود ۴۱۱ ریالی

  • کد خبر : 17517
  • 03 تیر 1400 - 7:52
عملکرد تلفیقی ۱۲ماهه “وملل” با تحقق سود ۴۱۱ ریالی

موسسه ملل در پایان سال ۹۹ ، ۴۱۱ میلیارد تومان سود خالص تلفیقی و برای هر سهم ۴۱۱ ریال سود خالص شناسایی کرد همچنین سود خالص شرکت اصلی ۱۳۳ میلیارد تومان و سود خالص هر سهم ۱۳۳ ریال ثبت شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از بانکداری ایرانی ، موسسه ملل که سرمایه ثبت شده ۱۰۰۰ میلیارد تومان و نماد “وملل” در بازار فرابورس ایران فعال است صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماه منتهی به پایان سال ۱۳۹۹( حسابرسی نشده ) را منتشرکرد .

شناسایی ۱۱۰۳ میلیارد تومان درآمد خالص تسهیلات و سپرده گذاری

موسسه ملل در ۱۲ ماه سال گذشته از محل تسهیلات اعطایی ، سپرده گذاری و اوراق بدهی بیش از یک هزار ۱۰۳ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که حاصل سه هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی ، سپرده گذاری و اوراق بدهی و پرداخت دو هزار ۸۴۲ میلیارد تومان هزینه سود سپرده های سرمایه گذاری است این موسسه در سال قبل آن از این محل یک هزار و ۵۴۱ میلیارد تومان درآمد خالص کسب کرده بود.

افزایش ۷۶ درصدی درآمد کارمزد

این شرکت خصوصی در بخش کارمزدها ۶۲ میلیارد تومان درآمد کسب کرد که شاهد رشد ۷۶ درصدی نسبت به سال قبل از آن بود و هزینه درآمدهای کامزدی به ۷۶ میلیارد تومان رسید. موسسه ملل ۱۴ تومان سود خالص از محل سرمایه گذاری های در ۱۲ ماه سال گذشته شناسایی کرده بود. 

کسب ۱۱۵۰ میلیارد تومان درآمد عملیاتی 

موسسه ملل در سال گذشته در مجموع یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان درآمد های عملیاتی داشته است، این رقم درسال قبل از آن یک هزار ۹۶۲ میلیارد تومان بود

حاصل عملکرد موسسه ملل  در سال ۹۹ در همه بخش های فعالیت ، این موسسه به را به سود خالص ۱۳۳ میلیارد تومان و سود خالص تلفیقی ۴۱۱ میلیارد تومان رساند و برای هر سهم ۱۳۳ ریال سود شناسایی کرد و سود تلفیقی هر سهم ۴۱۱ ثبت شد که نشان می روند سود آوری در این شرکت ادامه دارد.

رشد ۴۶ درصدی حقوق مالکانه

سود انباشته این موسسه خصوصی در پایان سال گذشته به ۲۷۵ میلیارد تومان رسید این در حالی است که در سال قبل از آن این موسسه ۲۴۶ سود انباشته داشته است که حاکی از رشد ۱۲ درصدی است و مجموع حقوق مالکانه در همین دوره زمانی با رشد ۴۶ درصدی به بیش از یک هراز و ۴۰۹ میلیارد تومان رسید. بر همین اساس مجموع دارایی های موسسه ملل با رشد ۴۰ درصدی به ۳۶ هزار میلیارد ۴۴۷ تومان رسید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.