• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

علی آبادیان: جهاد تبیین؛ راهبرد تحول گرایانه در روابط عمومی ها است/برنامه تشکیل کارگروه های تخصصی روابط عمومی شرکت های معدن و صنایع معدنی

  • کد خبر : 45832
  • 29 اردیبهشت 1401 - 10:12
علی آبادیان: جهاد تبیین؛ راهبرد تحول گرایانه در روابط عمومی ها است/برنامه تشکیل کارگروه های تخصصی روابط عمومی شرکت های معدن و صنایع معدنی

مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: جهاد تبیین با محوریت بیانات مقام معظم رهبری، راهبردی تحول گرایانه برای روابط عمومی ها است.

ربه گزارش رویداد خبر به نقل از وابط عمومی ایمیدرو، حمید علی آبادیان که امروز در مراسم پایانی نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی و با حضور وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو و محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه سخن می گفت، افزود: بنابر تاکید منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام در امور؛ طبق فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین و همچنین با روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم، وظیفه روابط عمومی ها دوچندان شده است.
وی گفت: در برهه ای قرار داریم که تحریم، باری را بر دوش مجموعه های صنعتی و معدنی قرار داده است و در این جبهه اقتصادی شرکت ها با اجرای برنامه های توسعه ای، نقش خود را به خوبی ایفا کرده و باری را از دوش نظام برداشته اند.

ضرورت همگرایی بین روابط عمومی ها
مدیر روابط عمومی ایمیدرو در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر همگرایی بین روابط عمومی های حوزه معدن و صنایع معدنی، اظهار داشت: پیش از این هم افزایی و همگرایی بین روابط عمومی ها، به دلایل مختلف همچون شیوع بیماری کرونا کمرنگ شده بود اما با برگزاری این گردهمایی، پیوند و انتقال دانش بین فعالان این حوزه احیا شد.
علی آبادیان بهره مندی از ظرفیت واحدهای روابط عمومی شرکت ها در جهت تحقق برنامه ها را مهم خواند و گفت: برگزاری نشست های هم اندیشی با حضور مدیران روابط عمومی که از نقاط مختلف کشور گرد هم آمدند، بیش از پیش بستر توسعه سازمانی و در آگاهی رسانی افکار عمومی اثرگذار خواهد بود.

نتیجه گرایی گردهمایی و راه اندازی کارگروه های تخصصی

وی با تاکید بر اینکه نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی شرکت ها باید نتیجه محور باشد، عنوان کرد: یکی از مصوبات نخستین گردهمایی، راه اندازی کارگروه های تخصصی روابط عمومی های بخش معدن و صنایع معدنی است.

مدیر روابط عمومی ایمیدرو اعلام کرد: به زودی کارگروه های تخصصی رسانه، ارتباطات، فرهنگی و مسئولیت اجتماعی در حوزه روابط عمومی شرکت های معدن و صنایع معدنی تشکیل خواهد شد و عملکرد آن توسط شورای روابط عمومی ایمیدرو پایش می شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=45832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.