• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان شد

  • کد خبر : 30659
  • 02 آذر 1400 - 17:37
علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان شد

آیین معارفه علیرضا رضوانیان به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان با حضور مهندس منصور یزدی زاده مدیرعامل و جمعی از مسئولین شرکت دوشنبه اول آذرماه در دفتر مدیرعامل شرکت برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ذوب آهن اصفهان، مدیرعامل شرکت در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مهندس مهدی نصر معاون سابق برنامه ریزی و توسعه شرکت که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، ابراز امیدواری نمود که با حضور مهندس رضوانیان در این حوزه ، شاهد تداوم و بهبود روند مطلوب پروژه های توسعه در حوزه های مختلف باشیم .

مهندس یزدی زاده ، شرایط کنونی شرکت را مطلوب توصیف نمود و با اشاره به پیوستن ذوب آهن از فرابورس به بورس ، گفت : این تحولات،  فرصت های بسیار مطلوبی را برای جهش و پیشرفت بیشتر پیش روی این مجتمع عظیم صنعتی قرار می دهد و چشم انداز روشنی را برای ذینفعان شرکت ترسیم می نماید .

همچنین سه شنبه دوم آذرماه مهندس رضوانیان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه شرکت درنشستی تعاملی با معاونین شرکت و مدیران حوزه توسعه، در سالن جلسات دفتر مدیرعامل حضور یافت .  

مرتضی یزدخواستی عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان در این نشست گفت : مهندس مهدی نصر در جایگاه معاونت برنامه ریزی و توسعه خدمات ارزشمندی را به مجموعه ارائه داد و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق دارم و حضور مهندس علیرضا رضوانیان را به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان تبریک عرض می کنم . ایشان در حوزه بهره برداری و همچنین کمیسیون معاملات عملکرد خوبی داشت و با این تجربیات در سمت جدید نیز می تواند با همکاری بخش های مختلف دستاوردهای خوبی را برای کارخانه رقم بزند.

وی افزود : جایگاه معاونت برنامه ریزی و توسعه از دیرباز تا کنون در ذوب آهن اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و افرادی که در این معاونت حضور داشتند هنوز هم در صنعت فولاد کشور منشأ خیر و برکت هستند. 

در ادامه مهرداد تولاییان عضو هیات مدیره ذوب آهن اصفهان و معاون بهره برداری شرکت نیز گفت : از مهندس مهدی نصر بابت خدمات ارزشمندی که در این عرصه خطیر داشتند،تشکر و قدردانی می کنم و آرزوی سلامتی و توفیق برای ایشان دارم و جایگاه جدید را به مهندس رضوانیان تبریک می گویم. امیدوارم با همکاری بیشتر بین دو معاونت بهره برداری و برنامه ریزی و توسعه بتوانیم در شأن و جایگاه ذوب آهن بزرگ، خدمات رسانی بیشتری به این مجموعه و کشور داشته باشیم.

 در ادامه علیرضا رضوانیان معاون برنامه ریزی و توسعه ذوب آهن اصفهان نیز ضمن تبریک قرار گرفتن نام شرکت در بین مجموعه های بورسی کشور گفت : همه ما پرسنل مجتمع بزرگ ذوب آهن اصفهان هستیم و باید در کنار همدیگر برای ارتقاء تولید و به روز رسانی بخش های مختلف شرکت آن طور که شایسته این مجموعه است، گام برداریم.

وی افزود : از اینکه در جمع کارکنان معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت هستم،خوشحالم و در روزهای آتی با مدیریت های زیر مجموعه جلسات هماهنگی برگزار می شود.

شایان ذکر است معاونین و مدیران حوزه برنامه ریزی و توسعه شرکت نیز ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای مهندس مهدی نصر معاون سابق برنامه ریزی و توسعه شرکت،آمادگی خود را برای همکاری بیشتر با معاونت برنامه ریزی و توسعه اعلام نمودند. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.