• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

«علیرضا جاوید» به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد

  • کد خبر : 20821
  • 17 مرداد 1400 - 11:18
«علیرضا جاوید» به عنوان سرپرست شهرداری تهران انتخاب شد

حکم سرپرستی علیرضا جاوید به عنوان سرپرست شهرداری تهران توسط مهدی چمران به وی اعطا شد. به گزارش رویداد خبر به نقل از مهر، اولین مصوبه ششمین شورای اسلامی شهر تهران در جلسه صبح امروز مورد رأی گیری و بررسی قرار گرفت. در ابتدا مهدی چمران رئیس شورای شهر اظهار داشت: نظر ما این بود که تا […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از مهر، اولین مصوبه ششمین شورای اسلامی شهر تهران در جلسه صبح امروز مورد رأی گیری و بررسی قرار گرفت.

در ابتدا مهدی چمران رئیس شورای شهر اظهار داشت: نظر ما این بود که تا زمان انتصاب و اعلام رسمی شهردار جدید پایتخت، آقای حناچی می‌توانند به کار خود ادامه دهند تا شهردار جدید معرفی شود اما این امر برای آقای حناچی قدری دشوار بود.

وی افزود: به همین منظور قرار بر این شد که فعلاً یک سرپرست برای شهر در نظر گرفته شود و روز گذشته از آقای علیرضا جاوید درخواست کردیم که این مسئولیت را بپذیرند و در این مدت به عنوان سرپرست شهرداری تهران خدمت کنند.

چمران عنوان کرد: زمانی که در حال بررسی طرح جامع تهران بودیم وی به عنوان نماینده ویژه شهردار تهران حضور داشتند و سوابق متعددی در حوزه شهری دارند و بهترین گزینه موجود هستند، خودشان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران بودند اما از این مسئولیت انصراف دادند.

در ادامه این جلسه انتخاب علیرضا جاوید به عنوان سرپرست شهرداری تهران مورد رأی گیری قرار گرفت و با ۲۱ رأی به عنوان سرپرست شهرداری تهران منصوب شد.

پس از رأی گیری و انتخاب جاوید به عنوان سرپرست شهرداری وی در سخنانی گفت: از زمان حضور بنده در شهرداری تهران بیش از ۱۸ سال سپری شده است و تجربه به بنده آموخته است که راز موفقیت هر مجموعه‌ای انگیزه و امید است و نو شدن مجموعه شهرداری و انتخاب شهردار آینده تهران این امید را به شهر منتقل خواهد کرد.

جاوید افزود: تفاوت شهرداری با سایر دستگاه‌های خدماتی این است که اثرات آن مستقیماً در زندگی مردم نمود پیدا می‌کند. شهرداری نقطه اتصال خدمت نظام اسلامی به مردم است و مردم اثر خدمت خوب را می‌فهمند، اما اگر نتوانیم به طور شایسته خدمات را ارائه دهیم ممکن است باعث آزردگی شهروندان شویم.

سرپرست شهرداری تهران بیان کرد: شهرداری مستقیماً منابع مورد نیاز هزینه‌کرد خود را تأمین می‌کند، به علاوه شهرداری به دلیل تنوع خدمات ساختار پیچیده‌ای دارد و خوشبختانه آقای زاکانی نیز در برنامه‌های خود به خوبی به این موضوعات پرداخته است.

جاوید ادامه داد: یکی از مهم‌ترین اهداف در شهرداری تأمین آرامش شهروندان است. حدود ۹۴ الی ۹۵ درصد کمی و زیرساخت‌های تهران تأمین شده و باقی نیز تأمین می‌شود و امیدوارم در این دوره شاهد آرامش شهر باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.