• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

ظرفیت های ارزی بانک شهر در خدمت تولیدکنندگان داخلی

  • کد خبر : 23680
  • 17 شهریور 1400 - 11:02
ظرفیت های ارزی بانک شهر در خدمت تولیدکنندگان داخلی

مدیر امور بین الملل بانک شهر گفت: با توجه به مزیت رقابتی که این بانک در حوزه ارزی دارد در تلاش برای گسترش خدمات رسانی به تولیدکنندگان، فعالان حوزه صنعت و صادرکنندگان کالا هستیم.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهدی میرزا محمدی با بیان اینکه طی ۲ سال اخیر توانسته ایم نقش تاثیرگذار و سهم بزرگی در رفع نیازهای ارزی مشتریان شبکه بانکی داشته باشیم، افزود: هم اکنون نیز آمادگی ارائه تمام خدمات را داشته و فعالان اقتصادی می‌توانند از ظرفیت های این بانک به بهترین نحو در جهت رفع مشکلات و معضلات خود بهره ببرند.
میرزا محمدی “افتتاح انواع حساب های ارزی”، “صدور حواله های ارزی” ، “ثبت بروات اسنادی”،”صدور انواع ضمانتنامه “، “صدور گواهی تمکن مالی”، فروش اسعار خارجی در قالب بانکی و نیمایی و از محل ارزهای صادراتی در دسترس و … را بخشی از خدمات ارائه شده از سوی شعب بانک شهر عنوان کرد.
وی با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان در شرایط فعلی جامعه؛ تصریح کرد: از ابتدای سال جاری نیز اعطای تسهیلات ارزی با دوره استفاده متفاوت و با هدف تامین مالی سرمایه در گردش تولیدکنندگان داخلی، واردکنندگان و صادرکنندگان در دستور کار بانک قرار دارد.
میرزا محمدی در ادامه راه اندازی شعب مستقل ارزی را نیز ابتکاری مناسب در راستای رفع نیازهای مشتریان کلان بانک شهر عنوان کرد و گفت: این شعب با بهره مندی از نیروهای نخبه و فعال از بدنه بانک ، توانسته اند خود را به عنوان رقیبی جدی برای شعب بانک های دولتی و خصوصی در حوزه بانکداری تجاری و شرکتی مطرح کنند.
مدیر امور بین الملل بانک شهر، در پایان با اشاره به فعالیت شعب مستقل ارزی این بانک در پایتخت، افزود: در آینده نزدیک برای خدمات رسانی هرچه بهتر به فعالان اقتصادی، در شهرهایی که ظرفیت ها و پتانسیل های لازم برای فعالیت شعبه مستقل ارزی وجود داشته باشد، با کسب مجوزهای لازم از بانک مرکزی اقدام به راه اندازی شعبه خواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.