• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

ظرفیت‌های معدنی یزد رشد و شکوفایی مرکز تحقیقات را به دنبال دارد

  • کد خبر : 69303
  • 21 اردیبهشت 1402 - 12:43
ظرفیت‌های معدنی یزد رشد و شکوفایی مرکز تحقیقات را به دنبال دارد

معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: استان یزد با توجه به ظرفیت‌های معدنی فراوان از نظر تنوع و ذخیره مواد معدنی بستری مناسب جهت رشد و شکوفایی حوزه معدن است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایمپاسکو، محمدرضا کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در مراسم تودیع و معارفه مدیر مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران یزد، عنوان کرد: تنوع و ذخیره مواد معدنی در استان یزد علاوه بر رشد استانی می‌تواند بر توسعه مرکز تحقیقات مواد معدنی هم تاثیر قابل توجهی داشته باشد.

کریمی با تشکر از زحمات استادرحیمی در زمان مدیریت وی، از مدیر جدید مجتمع خواست تا حرکت مرکز در مسیر پیشرفت و تعالی کشور و در چارچوب ماموریت های شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران در این مرکز ادامه‌‌دار باشد.

در ادامه مراسم محمدرضا علمدار یزدی ضمن تشکر از تلاش‌های مدیران قبلی مرکز، تصریح کرد: مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران – یزد می تواند با استفاده از ظرفیت های بالقوه خود نقشی اثر گذار در رشد و تحول مرکز و به تبع آن بالندگی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، استان یزد و کشور در مسیر نیل به اهداف شعار سال ۱۴۰۲ که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، داشته باشد.

گفتنی است محمدرضا علمدار یزدی پیش از این، ریاست سازمان صمت استان یزد را به مدت ۸ سال بر عهده داشته است.

 گفتنی است این مراسم که با حضور محمدرضا کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران برگزار شد، با هدف تکریم استاد رحیمی و معارفه علمدار یزدی به سمت سرپرست مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران انجام شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.