• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان را افزایش می‌دهد

  • کد خبر : 70560
  • 09 خرداد 1402 - 7:28
طرح راهبردی کسب‌وکار بانک سینا، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان را افزایش می‌دهد

مدیرعامل بانک سینا در پیامی سی‌‌وهشتمین سالگرد تأسیس بانک را به مشتریان، سهامداران و کارکنان تبریک گفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، غلامرضا فتحعلی در این پیام با اشاره به اجرای طرح راهبری کسب‌وکار بانک سینا در سال جاری، این طرح را متضمن تأمین منافع همه ذی‌نفعان به‌ویژه مشتریان و سهامداران دانست.
متن پیام مدیرعامل بانک سینا به این شرح است:
«هشتم خرداد؛ آغاز حرکت بانک سینا در مسیر خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز و حمایت از اقتصاد، اشتغال و تولید ملی با ارائه خدمات متنوع بانکی است.
بانک سینا با استفاده از ظرفیت ارزشمند‌ سرمایه‌های انسانی با دانش، حرفه‌ای و اخلاق‌مدار، طی سالیان متمادی با تکیه بر اعتماد مشتریان و سهامداران عزیز، توانسته خدمات مؤثری را به هم‌میهنان گرامی عرضه کند و در این سی‌و هشت سال، با توسعه زیرساخت‌های لازم و مجهز کردن خود به دانش و فناوری‌های نوین، همواره در مسیر تعالی و پیشرفت، گام بردارد.
تردیدی نیست بخش بزرگی از موفقیت‌های بانک سینا، مرهون تلاش، همدلی و همراهی کارکنان صدیق بانک است. حال که در سال نخست اجرای طرح راهبری کسب‌وکار بانک سینا به عنوان طرحی تحول‌آفرین در نگاه به صنعت، اقتصاد، توسعه و رشد قرار داریم، تداوم همدلی همکاران عزیز در اقصی نقاط میهن پهناور اسلامی، همراهی مشتریان و و حمایت سهامداران معزز است که ما را به سرمنزل مقصود رهنمون خواهد کرد و همین همراهی، امید به تحقق اهداف برنامه سه‌ساله این طرح راهبردی را دوچندان می‌سازد.
طرح راهبردی کسب‌وکار از یک سو با نگاه رفع نیازمندی‌های مشتریان در نظام بانکی، مسیر جدیدی برای ارائه خدمات و رفع نیازهای بانکی آن‌ها را ترسیم کرده است و از سوی دیگر، در عین ارتقای کیفیت ارائه خدمات بانکداری در بانک سینا، متضمن افزایش سهم بازار این بانک و رشد سودآوری سهامداران خواهد بود.
امروز بانک سینا با بهره جستن از فناوری‌های به‌روز در نظام بانکی کشور، با رویکردی تحول‌گرا به دنبال ارائه بسته کامل خدمات بانکی و مالی در فضای بانکداری دیجیتال است و همواره به عنوان بانکی پیشرو در ارائه خدمات نوین، همگام با سیاست‌های کلان اقتصادی کشور و در چارچوب ضوابط و بخشنامه‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بهترین‌ها را شایسته مشتریان عزیز می‌داند.
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هشتم خرداد‌ماه؛ سی‌وهشتمین سالگرد تأسیس بانک سینا به تمامی سهامداران، مشتریان و همکاران گرامی، امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مزین به شعار «مهارتورم، رشد تولید» است، نقش فعال‌تر و مؤثرتر از گذشته در اقتصاد کشور ایفا کنیم و با برنامه‌های پیش‌رو، شاهد اعتلا و پیشرفت روز افزون بانک سینا باشیم.»

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.