• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

طرح بیمه گستران خدمتی نو از بیمه کارآفرین

  • کد خبر : 67655
  • 22 فروردین 1402 - 14:42
طرح بیمه گستران خدمتی نو از بیمه کارآفرین

شرکت بیمه کارآفرین در دی ماه سال ۱۴۰۱ با راه اندازی طرح “بیمه گستران” امکان فروش و بازاریابی چند سطحی بیمه عمرا را برای نمایندگان و اعضای شبکه فروش خود فراهم آورده است.

همچنین تمامی بیمه گذاران این بیمه نامه نیز می توانند در این طرح عضو شده و ضمن برخورداری از پوشش مناسب و مزایای کم نظیر بیمه عمر کارآفرین، از طریق بازاریابی مبتنی بر رابطه به کسب درآمد و افزایش اندوخته بیمه نامه عمر خود بپردازند.

براساس این گزارش، این طرح به صورت همکاری گسترده شرکت بیمه کارآفرین (سهامی عام) و کلیه نمایندگی های فعال شرکت بیمه کارآفرین در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده است و تمامی تراکنش های مالی صورت گرفته در آن توسط سیستم مالی شرکت بیمه کارآفرین پشتیبانی و انجام می شود.

روش عضویت در طرح ” بیمه گستران”

نمایندگان بیمه کارآفرین برای عضویت در این طرح تنها کافی است یک فقره بیمه نامه عمر (با حداقل ۲ میلیون تومان و پرداخت سالانه) در قالب قرارداد طرح بیمه گستران به فروش برسانند.

بیمه گذاران شرکت نیز می توانند با خرید یک فقره بیمه نامه عمر( با حداقل مبلغ ۲ میلیون تومان و پرداخت سالانه) از یکی از نمایندگی های بیمه کارآفرین و ثبت بیمه نامه خود در وب سایت “بیمه گستران” به نشانی www.bimegostaran.com در این طرح عضو شوند و از مزایای متعدد این طرح، در کنار مزایای بیمه عمر به طور کلی و مزایای بیمه عمر به طور خاص بهره مند شوند.

برای آشنایی کامل با این طرح و برخورداری از تمام این مزایا و بسیاری مزایای دیگر به آدرس زیر مراجعه نمایید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.