• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

طراحی محصولات جدید ایران خودرو امیدوارکننده است

  • کد خبر : 53117
  • 07 شهریور 1401 - 7:30
طراحی محصولات جدید ایران خودرو امیدوارکننده است

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تحول صنعت خودرو گفت: آمارهای اعلام شده و راستی آزمایی آنان نشان داد که ایران خودرو مصمم به افزایش تولید و طراحی محصولات جدید است.وی ادامه داد: ایران خودرو و سایپا به […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- رضا تقی پور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تحول صنعت خودرو گفت: آمارهای اعلام شده و راستی آزمایی آنان نشان داد که ایران خودرو مصمم به افزایش تولید و طراحی محصولات جدید است.
وی ادامه داد: ایران خودرو و سایپا به عنوان دو خودروساز بزرگ کشور باید با سرعت بیش‌تری پاسخ‌گوی نیازهای بازار باشند تا شاهد تنش در بازار نباشیم.
وی افزود: در این نمایشگاه، محصولات جدید و به‌روزی از سوی خودروسازان به نمایش گذاشته شد و اگر این خودروها به مرحله تولید برسند برای آینده صنعت خودرو مثمر ثمر خواهد بود.
تقی پور ادامه داد: طراحی و تولید محصولات خاص، سرمایه گذاری می خواهد و زمان بر است تا با تولید نهایی، زنجیره ارزش آن محصول کامل شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: مجلس به طور کلی از طرح‌های خودروسازان که در راستای منافع مردم باشد به طور مشروط حمایت خواهد کرد که مهم‌ترین شاخص‌های مد نظر مجلس کیفیت و قیمت خودرو است.
تقی پور به نمایشگاه تحول صنعت اشاره کرد و گفت: برپایی این گونه نمایشگاه ها، نقطه تماس مردم با صنعت است و فرصتی فراهم می کند که مردم از نزدیک و یک جا در جریان توسعه و پیشرفت صنعت خودرو در حوزه‌های مختلف قرار بگیرند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53117

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.