• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

طراحی برنامه استانی با توجه به ظرفیت استان‌ها

  • کد خبر : 64853
  • 30 بهمن 1401 - 12:10
طراحی برنامه استانی با توجه به ظرفیت استان‌ها

مدیرعامل بیمه رازی از طراحی و تدوین برنامه اختصاصی برای هر استان با توجه به ظرفیت‌های استان‌ها خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، دکتر علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در ادامه سفرهای استانی خود به شهر مشهد مقدس سفر کرد و از نزدیک با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش دیدرا و گفت‌وگو کرد. در این دیدارها همکاران آخرین شرایط شرکت بیمه رازی در استان خراسان رضوی را تشریح و شبکه فروش شرایط، نیاز و دغدغه‌های خود در این استان را به اطلاع مدیرعامل بیمه رازی رساندند.

در این سفر استانی علی جباری با اشاره به پنج  چرخش استراتژیک بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های هر استان، برنامه مجزایی برای استان‌ها دارد.

او ادامه داد: برنامه مدونی برای استان خراسان رضوی با توجه به ظرفیت این استان طراحی و تدوین شده که از اولویت‌های اصلی این برنامه می‌توان به افزایش حجم پرتفو در استان، جذب نماینده و همکار شعبه اشاره کرد.

این عضو هیئت مدیره بیمه رازی با اشاره به افتتاح مجتمع تخصصی آراز، خاطرنشان کرد: مجتمع تخصصی آراز در راستای ارائه خدمات به‌روز و متنوع به مشتریان بزرگ که خود دارای مشتریان بسیاری هستند افتتاح شده است و از سوی دیگر این مجتمع در سطح کشور ارتباطات جدیدی را ایجاد می‌کند که شعب استانی و شبکه فروش باید از این ظرفیت بیشترین استفاده را ببرند.

جباری ادامه داد: قراردادهای جدیدی با حوزه بانک، معادن و فلزات و حمل و نقل به امضا رسیده و بیمه رازی بهترین خدمات را به این موسسات ارائه خواهد کرد که این بازارسازی زمینه بازاریابی را برای نفوذ بیشتر در خدمت شبکه فروش در سراسر کشور را ایجاد کرده است.

مدیرعامل بیمه رازی با تاکید بر حفظ بیمه‌گذاران و تقدم آن بر جذب بیمه گذار جدید یادآور شد: بیمه رازی توجه ویژه‌ای به نمایندگان و شبکه فروش دارد زیرا نمایندگان ریشه‌های صنعت تنومند بیمه محسوب می‌شوند و با رشد نمایندگان، شرکت‌های ریشه و صنعت بیش از پیش رشد خواهند کرد.

او ادامه داد: در این راستا طبقه بندی و رتبه بندی نمایندگان و افزایش حدود اختیار با توجه به رتبه نمایندگان در دستور کار قرار گرفته است.

براساس این گزارش علی جباری- مدیرعامل بیمه رازی در این سفر استانی با مدیران ارشد حوزه پولی و بانکی استان خراسان رضوی در راستای افزایش سطح همکاری‌ها به گفت‌وگو تبادل نظر پرداخت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64853

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.