• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

ضریب نفوذ بیمه با کار جمعی افزایش می یابد

  • کد خبر : 16299
  • 13 خرداد 1400 - 15:56
ضریب نفوذ بیمه با کار جمعی افزایش می یابد

معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش شرکت بیمه دانا، افزایش ضریب نفوذ بیمه را حاصل کار جمعی شعب و شبکه فروش دانست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، عباس عمران پور در نشست هم اندیشی مدیران این شرکت، بزرگترین سرمایه صنعت بیمه را نیروی انسانی توصیف کرد و اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته را با اتفاقات خوب و امیدوار کننده‌ای به پایان رساندیم که این اتفاقات در دو بخش تحقق بودجه و کسب پرتفوی مورد نظر و نیز پرداخت خسارت به بیمه‌گذاران رخ داد.

وی، اقدامات مثبت انجام شده را حاصل کار گروهی کارکنان این شرکت عنوان و تاکید کرد: انتظار ما از شعب و شبکه فروش این است که شعب، خود را همانند یک شرکت استانی تلقی کرده و با برگزاری جلسات ماهانه منظم، عملکرد خود را بررسی و گزارش کنند.

معاون بازاریابی و توسعه شبکه فروش بیمه دانا، همدلی، تعامل و همکاری صمیمانه را گام مهمی در  عبور از شرایط دشوار خواند و از مدیران ارشد خواست برای تحقق بودجه و رسیدن به پرتفوی پیش‌بینی شده تا پایان سال جاری، همانند گذشته به حمایت از شعب و شبکه فروش ادامه دهند.

عمران پور، حمایت از شبکه فروش را در بازار رقابت کنونی مهم و تاثیرگذار خواند و با اشاره به اینکه سرمایه بیمه دانا، وجود نیروی انسانی توانمند و زبده است، ابراز امیدواری کرد: با ادامه تعامل، و همفکری کارکنان ستاد و صف شاهد تحقق برنامه‌ها تا پایان سال باشیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=16299

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.