• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

ضرورت هوشمندسازی و توسعه دیجیتال خدمات پستی

  • کد خبر : 49421
  • 16 تیر 1401 - 11:15
ضرورت هوشمندسازی و توسعه دیجیتال خدمات پستی

معاون وزیر ارتباطات در دیدار با استاندار مرکزی گفت: هوشمندسازی خدمات و تحول دیجیتال در شرکت ملی پست باهدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان امری ضروری است که در دست اجراست.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، محمود لیائی صبح روز گذشته پانزدهم تیرماه ۱۴۰۱ با فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی دیدار و گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به لزوم ارتقای کیفیت خدمات پستی افزود: «با زیرساخت‌های سنتی نمی توان خدمات با کیفیت و مبتنی بر نیاز به مشتریان ارائه داد . از اینرو برنامه ریزی های لازم برای تحول زیرساختی در شبکه پستی کشور انجام شده است».

 وی خاطر نشان کرد: «جبران عقب ماندگی در ارائه‌ خدمات نوین پستی در کشور بسیار حیاتی است و ادارات پست در نقاط مختلف کشور موظف به هوشمندسازی برنامه‌های کاری خود هستند».

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست ادامه  داد: «با تحقق هوشمند سازی پست و تحول دیجیتال، بهره وری و درآمد شرکت پست هم افزایش پیدا می‌کند و از این طریق می‌توانیم خدمات جدیدتری به مردم ارائه دهیم».

لیائی با اشاره به خدمت رسانی بی وقفه ی پست در دوران کرونا، افزود : «روند خدمت رسانی با همین روند باید در دوران پسا کرونا هم ادامه یابد».

معاون وزیر ارتباطات با تاکید بر ارتقای زیرساخت ها و بهسازی وضع موجود افزود: «در کنار اجرای طرح هایی مانند روستا بازار،GNAF ، تقویت ناوگان لجستیکی؛ یکی از اولویت اصلی مدیران ارشد شرکت پست «رفع مشکلات معیشتی کارکنان» است».

استاندار مرکزی: «جی نف بستر ساز تحقق دولت الکترونیک»

در ادامه، استاندار مرکزی ضمن تقدیر از خدمات و تلاشهای کارکنان پست استان در ایام کرونا که منجر به تثبیت جایگاه پست در کشور شد، ارتباط امن، پایدار  و گسترده را از شاخص های اصلی پست خواند.

مخلص الائمه با تاکید بر لزوم برگزاری منظم جلسات پروژه جی نف و  اجرای تعهدات سازمان های درگیر در این طرح ملی، افزود: «در جلسات مختلف به ویژه شورای اداری استان، مدیران را به حمایت از برنامه های اداره پست به منظور توسعه تجارت الکترونیک و رونق اشتغالزایی تشویق خواهیم کرد».

استاندار مرکزی با اعلام آمادگی در خصوص همکاری با پست استان برای تحقق کامل پروژه جی‌نف که تاکنون ۸۱ درصد پیشرفت داشته است؛ این پروژه ملی را بسترساز تحقق دولت الکترونیک خواند.

 وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت پست استان مرکزی؛ در راستای تجهیز زیرساخت های پستی برای اجرای موفق پروژه ملی روستا بازار قول مساعد داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=49421

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.