• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

ضرورت به اشتراک گذاشتن تجارب فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال و امنیت سایبری

  • کد خبر : 70266
  • 03 خرداد 1402 - 16:19
ضرورت به اشتراک گذاشتن تجارب فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال و امنیت سایبری

در گردهمایی مدیران فناوری اطلاعات ایمیدرو و شرکت‌های تابعه که به میزبانی شرکت فولاد مبارکه برگزار شد؛ ضرورت به اشتراک گذاشتن تجارب فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال و امنیت سایبری مطرح گردید.

محسن آذرمهر، مسئول فناوری اطلاعات ایمیدرو، هدف از برگزاری گردهمایی مدیران فناوری اطلاعات ایمیدرو و شرکت‌های تابعه را به اشتراک گذاشتن تجارب فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال و امنیت سایبری میان این شرکت‌ها عنوان کرد و گفت: تجاربی که فولاد مبارکه در حین برخورد با حمله سایبری داشته برای دیگر صنایع کشور بسیار ارزشمند است. فولاد مبارکه یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال ایمیدرو در حوزه فناوری اطلاعات است که می‌تواند در انتقال تجربیات تأثیرگذاری زیادی داشته باشد و سایر شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو نیز باید فولاد مبارکه را الگو و سرلوحه برنامه‌ها و اقدامات خود در این حوزه قرار دهند.

امیر گودرزی، مدیر سیستم‌ها و فناوری اطلاعات فولاد مبارکه در این نشست گفت: امنیت سایبری و تحول دیجیتال دو بال فناوری اطلاعات شرکت فولاد مبارکه برای حرکت در مسیر آینده است، بنابراین تحول دیجیتال باید در بستر امنیت سایبری تقویت شود.

وی افزود: کلیه پروژه‌های تحول دیجیتال فولاد مبارکه پس از حمله سایبری مجدداً بررسی و بازتعریف شده‌اند، پیوست‌های امنیتی این پروژه‌ها مجدداً مورد ارزیابی قرار گرفته و طراحی‌های آن براساس معیارهای روز دنیا در حال تغییر است. مسیر سخت و پرچالشی را پیش روی داریم اما متعهد به تحقق اهداف خود در حوزه تحول دیجیتال هستیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=70266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.