• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

ضرورت افزایش عمق داخلی سازی محصولات ایران خودرو دیزل

  • کد خبر : 69321
  • 21 اردیبهشت 1402 - 21:16
ضرورت افزایش عمق داخلی سازی محصولات ایران خودرو دیزل

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ضروری دانستن افزایش سهم بازار خودروهای تجاری این گروه، بر تعمیق داخلی سازی و افزایش کیفیت محصولات برای حفظ مشتریان این بخش از بازار تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- علیمردان عظیمی در بازدید از خطوط تولید ایران خودرو دیزل، ضمن قدردانی از مدیران این شرکت به دلیل افزایش تیراژ تولید در شرایط سخت تحریم و محدودیت های بین المللی گفت: ایران خودرو دیزل برند معتبر و دارای سابقه و قدمت طولانی در اذهان مردم است و باید بتواند با توسعه محصولات و ارتقای کیفیت، اعتبار و سهم خود را در بازار حفظ کرده و در مسیر افزایش آن گام بردارد. 
وی با اشاره به وجود رقبای زیاد در بازار خودروهای تجاری اظهار کرد: باید با عرضه محصولات جدید و به روز و با کیفیت و استاندارد در جهت رضایت مشتریان حرکت کنیم. 
عظیمی ضمن تاکید بر تمرکز بر فعالیت های توسعه ای و تحقیقاتی ادامه داد: باید با مطالعه نسبت به تامین نیاز بازار و مردم به خودروهای کار و تجاری و مسافری اقدام کنیم. 
وی تصریح کرد: کاهش مصرف سوخت خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین از جمله مطالبات مردم و مسوولان است که در این زمینه باید بتوانیم اقدامات موثری را به نتیجه برسانیم. 
عظیمی ضمن قدردانی از عملکرد شرکت ایران خودرو دیزل، اظهار کرد: در این مجموعه تصمیمات شجاعانه و کارهای موثر و بزرگی در شرایط سخت اقتصادی و تحریم اتخاذ شده که می تواند الگویی برای سایر شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو و صنعت خودروهای تجاری باشد.
وی تصریح کرد: با عزم جهادی و تصمیمات مدبرانه و با تلاش مجاهدانه کارکنان تولید، ایران خودرو دیزل مانند گذشته باید در زمینه تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی سرآمد بوده و مسیر توسعه را به خوبی طی کند. 
گفتنی است، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به همراه تهرانی، قائم مقام ارشد و شیخ زاده، قائم مقام تامین و تولید و توسعه محصول این گروه، از خطوط تولید ایران خودرو دیزل بازدید کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.