• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
1

صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه پایدار

  • کد خبر : 5621
  • 08 دی 1399 - 10:46
صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه پایدار

همزمان با هشتم دیماه روز صنعت پتروشیمی رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در پیامی، این روز را به مدیران،کارشناسان و کارکنان شریف و صدیق این صنعت تبریک گفت.

هشتم دی ماه در تقویم ایران به روز صنعت پتروشیمی، مزین و نامگذاری شده است. جای بسی مباهات که صنعت پتروشیمی اکنون پس از فراز و نشیب های زیاد توانسته با ایجاد ارزش افزوده در تولیدات ملی کشور و کسب رتبه اول صادرات غیر نفتی، طلایه دار و موتور محرک اقتصاد کشور باشد. توفیقی بزرگ که تعاملی پایدار و ماندگار بین توسعه و صنعت را به دنبال دارد.

امروز جامعه جهانی، ایران را بعنوان یکی از پیشگامان و بازیگران اصلی اقتصاد منطقه و جهان درصنعت پتروشیمی می شناسد. بی شک پیشینیه بیش از نیم قرن افتخار آفرینی، موفقیت ها و پیشتازی صنعت پتروشیمی در حوزه های مختلف، مرهون زحمات و تلاش مدیران توانمند، کارکنان خلاق و کارآمد این صنعت است که با دستان پرتوان خود چرخ صنعت قدرتمند، بنیادین و ارزش‌آفرین پتروشیمی کشور را به حرکت در می آورند.

بانک تجارت افتخار دارد که در سالهای اخیر تعامل و همکاری نزدیکی را با بزرگترین هلدینگ ها و شرکتهای صنعت پتروشیمی داشته و مشارکت در تامین مالی تعدادی زیادی از پروژه های پتروشیمی، بانک تجارت را به بانکی نام آشنا برای فعالان این صنعت مبدل کرده و هم اکنون نیز صدها پرسنل در دهها شعبه بانک تجارت مستقر در مهمترین شرکتهای پتروشیمی کشور وظیفه خدمت رسانی به فعالان این صنعت را با ارائه خدماتی متمایز و ممتاز بر عهده دارند.

به یمن این مناسبت ارزشمند لازم می دانم به سهم خود روز صنعت پتروشیمی را به تمامی مدیران، کارکنان ، مهندسان، متخصصان و دست اندرکاران این صنعت ارزش آفرین کشور تبریک و تهنیت گفته و تداوم افتخار آفرینی صنعت پتروشیمی را به مدد دستان توانمند و ایده خلاق مدیران این حوزه از خداوند منان مسالت دارم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=5621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.