• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

صدور دستورالعمل هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای

  • کد خبر : 15160
  • 01 خرداد 1400 - 18:27
صدور دستورالعمل هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای

دستورالعمل هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای از سوی عادل دهدشتی، معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی صادر شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در این دستورالعمل اشاره شده است که با توجه به نقش و جایگاه ویژه کارفرمایان و تشکل های کارفرمایی در تحقق منابع درآمدی سازمان در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و ضرورت توسعه تعاملات با جامعه کارفرمایی و به منظور برداشت یکسان از اهداف و مأموریت های سازمان و بهره گیری بیشتر از ظرفیت های موجود در راستای افزایش سطح رضایتمندی، وصول به هنگام مطالبات و آسیب شناسی مسائل و مشکلات موجود، آموزش و تشریح و تبیین صحیح قوانین و مقررات، روان سازی امور و… کارگاه های هم اندیشی و آموزشی رابطین بیمه ای با همراهی و مشارکت تشکلهای عمده کارفرمایی از جمله اتاق های بازرگانی، اصناف، تعاون و کانون ها و انجمن های صنفی کارفرمایی، خانه های صمت و … همانند سنوات گذشته اجرا شود.

در بخشی از دستورالعمل هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای،اهداف اجرایی این موضوع عنوان شده است. افزایش سطح دانش و اطلاعات کارفرمایان و نمایندگان آنان در راستای آشنایی با قوانین و مقررات و رویه‌های اجرایی، بهبود تعاملات فی‌مابین مدیران سازمان و تشکل ها وگروه های کارفرمایی و توسعه تعاملات مؤثر و دوسویه با شرکای اجتماعی و تقویت اعتماد آنان از جمله اهداف اجرایی آن است.

افزایش رضایتمندی ذینفعان سازمان بویژه تشکل ها وگروه های کارفرمایی، شناسایی و احصاء مسائل و مشکلات کارفرمایان و برنامه ریزی جهت حل آنها، تشریح و تبیین فعالیت ها، عمکردها و دستاوردهای سازمان و تقویت اعتماد سازی و مسئولیت پذیری شعب با کارفرمایان نیز به عنوان دیگر اهداف اجرایی دستورالعمل هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای عنوان شده است.
بر این اساس، ادارات کل بیمه‌ای نسبت به تشکیل کمیته اجرایی در استان اقدام کرده و نسبت به برگزاری کارگاه هم اندیشی ویژه تشکل های کارفرمایی و رابطین بیمه ای حداقل ۳ بار در سال حسب شرایط، بصورت حضوری یا وبیناری با رعایت همه جانبه مقررات پروتکل های بهداشتی اقدام کنند.

همچنین، ادارات کل بیمه‌ای استان‌ها با همکاری تشکل های قانونی کارفرمایی، نسبت به دعوت از رابطین بیمه‌ای کارگاه‌ها (نمایندگان کارفرمایان) برای شرکت درکارگاه هم اندیشی با تشکل های کارفرمایی و آموزش رابطین بیمه ای با رعایت پروتکل های بهداشتی بیماری کووید ۱۹ و با توجه به شرایط کرونایی هر استان، بصورت وبینار و یا حضوری اقدام کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=15160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.