• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

صادرات محورخودرو به روسیه/ ارایه خدمات ایساکو به محصولات ایران‌خودرو دیزل به زودی

  • کد خبر : 53458
  • 10 شهریور 1401 - 15:58
صادرات محورخودرو به روسیه/ ارایه خدمات ایساکو به محصولات ایران‌خودرو دیزل به زودی

مدیرعامل ایران‌خودرو دیزل از امضای تفاهم نامه شرکت محورخودرو، برای صادرات محصول به روسیه خبر داد و گفت: اقبال و توجه شرکت‌های خارجی از محصولات ما نویدبخش شرایط مناسب صادراتی و ایجاد تراز ارزی در ایران‌خودرو دیزل است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- جواد توسلی مهر  در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو در شهر مشهد، با بیان این‌که ایران خودرو دیزل در راستای افزایش سهم بازار خودروهای تجاری و مسافری، برنامه‌های‌ متنوعی را در دستور کار قرار داده، گفت: در افزایش کیفیت، توسعه و تنوع محصولات، تیراژ تولید و بازدهی در بازار سرمایه در کوتاه‌ترین زمان بیش‌ترین دستاورد رقم خورده است.
وی با اشاره به سرعت شتابان ایران‌خودرو دیزل در تولید و توسعه گفت: برنامه‌هایی که دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل در حوزه  مسافری و تجاری دارد بیانگر ایجاد فرصت برای خودروسازان تجاری داخلی و حمایت از تولید است و باعث رونق در کسب‌ و کار خودروسازان تجاری داخلی خواهد شد که در این میان ایران‌خودرو دیزل می‌تواند سهم بالایی در این نوسازی داشته باشد.
توسلی مهر از مراحل نهایی انعقاد قراردادهای نوسازی ناوگان با نهادهای دولتی خبر داد و گفت: در حوزه ناوگان تجاری امسال تولید ۱۵ هزار کامیون کمپرسی و کشنده هدف گذاری شده است و به این هدف خواهیم رسید.
وی افزود: امسال تعداد قابل توجهی کامیونت آترین پلاس که یکی از نیازهای بازار است را تولید خواهیم کرد‌.
وی درخصوص برنامه های توسعه‌ای گفت: در توسعه تکنولوژی محصولات مسافری و تجاری، حرکت به سمت تولیدات برقی هدف گذاری شده است.
توسلی مهر افزود: در حوزه کشنده‌های ارزان قیمت داخلی برای مصارفی مانند معادن برنامه‌های مختلفی داریم و برنامه ریزی برای طراحی‌، ساخت و تولید حدود چهار کشنده را در دستور کار داریم.
وی حذف دماغه کامیون واگن‌هود را از دیگر اقدامات توسعه محصول برشمرد و گفت: به زودی این محصول با گیربکس اتوماتیک روانه بازار خواهد شد که با تولید آن، بخش قابل توجهی از محصولات ایران‌خودرو دیزل از مونتاژکاری خارج خواهد شد.
وی با اشاره به برنامه‌های آتی این شرکت، از ایجاد کمیته‌ای برای مذاکره با شرکای قبلی خبر داد و گفت: این موضوع در شرکت ایدم، از زیرمجموعه‌های ایران‌خودرو دیزل تصمیم‌گیری خواهد شد‌.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین از ارتقای کیفیت در حوزه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: با دستور و تاکیدات مدیرعامل گروه، در کنار افزایش تعداد نمایندگی‌های شرکت گواه از ۵۷ به ۸۰ نمایندگی، به زودی نمایندگی‌های شرکت ایساکو نیز به محصولات ون و پیکاپ این شرکت خدمات ارایه خواهند کرد که مزیتی رقابتی برای محصولات ایجاد می‌کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53458

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.