• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

صادرات محموله جدید محصولات صنعتی پاکسان به ترکیه

  • کد خبر : 23336
  • 15 شهریور 1400 - 10:57
صادرات محموله جدید محصولات صنعتی پاکسان به ترکیه

رویداد خبر– صادرات اولین محموله رزدیو پاکسان به کشور ترکیه کلید خورد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از پاکسان نیوز، در راستای کشف بازارهای جدید و افزایش صادرات محصولات صنعتی تولید شرکت پاکسان، اولین محموله رزدیو به کشور ترکیه کلید خورد.

حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش تعاملات صادراتی، موفق شدیم اولین محموله صادراتی رزدیو از محصولات صنعتی این مجموعه را به کشور ترکیه صادر کنیم.

وی این اقدام را در راستای مراودات تجاری بین ایران و ترکیه در بعد محصولات صنعتی حائز اهمیت خواند و تاکید کرد: باتوجه به قدمت روابط تجاری دو کشور با یکدیگر، کیفیت بالای محصولات پاکسان و صادرات دیگر محصولات شوینده و صنعتی به این کشور، بی شک ارسال این محموله مقدمه و فتح بابی در جهت افزایش صادرات رزدیو تولید شده در این مجموعه به ترکیه و سایر کشورهای اطراف خواهد بود.

مدیرعامل پاکسان، ترکیه را بازار جدید و مستعدی برای این محصول صنعتی معرفی کرد و یادآورشد: با افزوده شدن کشور ترکیه به بازارهای هدف صادرات رزدیو، امیدواریم بازار صادراتی این محصول تقویت شده و بتوانیم حجم صادرات به آن کشور را در مدت کوتاهی افزایش دهیم.

بقائی حضور در بازارهای جدید را فرصت مناسبی برای ارزآوری دانست و خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا با افزودن بر حجم صادراتمان به کشورهای منطقه و فرا منطقه ای، حضور طولانی مدت در این بازارهای مستعد داشته باشیم و میزان ورود محصولات مان به دیگر کشورها را افزایش دهیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=23336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.