• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

شیران رکورد فروش ماهانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان را شکست

  • کد خبر : 57447
  • 10 آبان 1401 - 16:22
شیران رکورد فروش ماهانه ۱۰۰۰ میلیارد تومان را شکست

ارزش فروش محصولات شرکت صنایع شیمیایی ایران در ماه های اخیر در یک رکورد زنی مجدد در طول سه دهه فعالیت، در مهرماه سال جاری به بیش از ده هزار میلیارد ریال بالغ گردید که در ازای فروش ۲۶ هزار و ۵۷۸ تن از محصولات این شرکت محقق شده است.

به گزارش روابط عمومی بانک صنعت و معدن به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیمیایی ایران، ارزش فروش ماهانه محصولات شیران در مهر ماه امسال نسبت به مهرماه سال قبل با رقم بیش از ۵ هزار میلیارد ریال معادل ۱۰۲ درصد رشد و در مقایسه با شهریورماه گذشته بیش از ۱۲ درصد رشد را نشان می دهد.
همچنین فروش تجمیعی محصولات شیران نیز طی ده ماه سپری شده از سال مالی جاری (دی ماه سال ۱۴۰۰ تا مهرماه سال جاری) به رقم بی سابقه ۶۰ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته که در مقایسه با دوره ده ماهه سال مالی قبل با رقم ۱۶ هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال حدود ۳۹ درصد رشد داشته است.
گفتنی است، توسعه بازارهای صادراتی، افزایش فروش خارجی محصولات تولیدی و کسب درآمد ارزی بیشتر در سال جاری، موجب افزایش چشمگیر درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران شده و بازدهی خوبی را برای سهامداران شیران در پایان سال مالی جاری یعنی تا آذرماه ۱۴۰۱ رقم می زند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=57447

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.