• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

شیائومی گوشی Mi Mix Fold را وارد بازار جهانی نخواهد کرد

  • کد خبر : 13682
  • 08 اردیبهشت 1400 - 12:20
شیائومی گوشی Mi Mix Fold را وارد بازار جهانی نخواهد کرد

یک ماه پیش شیائومی از می میکس فولد به عنوان اولین گوشی تاشدنی خود رونمایی کرد و اکنون بعد از گذشت یک ماه Xiaomi Germany اعلام کرده است که مدل جهانی گوشی Mi Mix Fold وارد بازار نخواهد شد. ضمن اینکه از رویداد یک ماه پیش شیائومی تا امروز هیچ خبری از Mi Mix Fold Special Edition که شیائومی برای کاربران سراسر جهان به نمایش گذاشت نیست. هفته گذشته شایعه‌ای منتشر شد که بر اساس آن، شیائومی برنامه‌هایی برای عرضه جهانی گوشی هوشمند تاشدنی Mi Mix Fold در سر داشت.

دستگاهی در دیتابیس IMEIهای هند با شماره مدل M2011J18G رویت شد که با توجه به پسوند G اینگونه به نظر می‌رسید که نسخه جهانی می میکس فولد شیائومی را تائید می‌کند اما نوشته‌ای که در توییتر به عنوان بیانیه رسمی Xiaomi Gemrany منتشر شده حاکی از این است که امسال نسخه جهانی Mi Mix Fold وارد بازار نخواهد شد. بنابراین این دستگاه صرفا در بازار چین به فروش خواهد رفت. البته شاید شیائومی این دستگاه را وارد بازار هند نیز کند اما عرضه آن در بازار دیگر کشورها منتفیست.

نکته عجیب این است که کانال توییتر Xiaomi Global موجودیت می میکس فولد را در زمان معرفی این دستگاه یعنی ۳۰ مارس تائید کرد. در همین حال شیائومی عرضه نسخه ای ویژه از این دستگاه را در آینده خیلی نزدیک در توییتر اعلام کرد که نشان از این داشت این دستگاه در خارج از چین نیز به فروش خواهد رسید. اگر چه پیام توییتر شیائومی آلمان واضح و روشن است اما هنوز شیائومی جزئیات رسمی را در این باره اعلام نکرده و باید منتظر ماند و دید کمپانی چینی چه تصمیمی راجع به گوشی خاص و منحصر به فرد خود و عرضه آن در بازار جهانی می‌گیرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=13682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.