• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
0

شکست حلقه فقر با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

  • کد خبر : 20079
  • 09 مرداد 1400 - 11:19
شکست حلقه فقر با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: شکستن حلقه فقر و ایجاد اشتغال فقط با استفاده از آموزش‌های مهارتی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مقدور است.  به گزارش تجارت گردان به نقل از صدا و سیما، آقای محمد شریعتمداری با بیان اینکه سرمایه انسانی بزرگترین سرمایه کشور است، گفت: مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای هم به […]

 به گزارش تجارت گردان به نقل از صدا و سیما، آقای محمد شریعتمداری با بیان اینکه سرمایه انسانی بزرگترین سرمایه کشور است، گفت: مربیان سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای هم به لحاظ مادی و معنوی مظلوم‌ترین مربیان کشور هستند که از معاون اول رئیس جمهور می‌خواهیم در همین روز‌های پایانی بحث استخدام آن‌ها ساماندهی شود.
وی افزود: کار ترویجی و فرهنگی در حوزه مهارت بدون حضور صنعتگران امکان پذیر نیست تا بتوانیم مهارت را تبدیل به یک موضوع ملی کنیم.
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مهارت در آموزشگاه ها، مدارس و دانشگاه‌ها بسیار مهم است، گفت: سال ۹۹ حدود ۲۰۳ هزار نفر در مدارس فنی و حرفه‌ای و کار و دانش آموزش دیدند که به معنی توسعه مشارکت در مهارت آموزی است.
وی به عملکرد‌های این وزارتخانه در حوزه مهارت آموزی اشاره کرد و افزود: استفاده از مهارت آموزی برای حل مشکل آسیب دیدگان اجتماعی و شکوفا کردن استعداد‌های آن‌ها از برنامه‌های ما بوده است تا بتوانیم بازتوانی مهارتی آسیب‌دیدگان اجتماعی را در کشور فراهم کنیم.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=20079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.