• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

شکستن رکورد تولید چند سال اخیر کمک فنر در ایندامین/ هدف گذاری تولید تمامی محصولات سایپا

  • کد خبر : 48219
  • 30 خرداد 1401 - 23:17
شکستن رکورد تولید چند سال اخیر کمک فنر در ایندامین/ هدف گذاری تولید تمامی محصولات سایپا

مدیرعامل ایندامین گفت: با برنامه ریزی انجام شده و حمایتی که مدیریت ارشد گروه سایپا داشتند در دوماه گذشته تولید این شرکت افزایش یافته و به صورت ثابت به روزانه بیش از ٨ هزار قطعه رسیده است و توانسته رکورد تولید سالیان اخیر را بشکند و این تولید را به صورت مستمر، ثابت نگه دارد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، نادر نوری با بیان مطلب فوق گفت: در سال گذشته به دلیل مشکلاتی که در تامین قطعات اولیه و در خطوط تولید وجود داشت، تولید این شرکت با افت شدید همراه شد به نحوی که در اوایل امسال به صورت متوسط روزانه حدود ۲ هزار قطعه کمک فنر دراین شرکت تولید می شد.

او افزود: در طول سالیان گذشته این تیراژ تولید رکوردی بی سابقه بوده و نکته مهم آنکه دستیابی به این رکورد در طول مدت کوتاهی بدون افزایش هزینه کرد صرفا با افزایش بهره وری در نیروی انسانی و دستگاه های تولید به دست آمده است.

مدیرعامل ایندامین گفت: در حال حاضر تولیدات شرکت ایندامین توان تامین صد در صد نیاز گروه سایپا را دارد و این درحالی بود که تا یک ماه گذشته حدود نصف این میزان را پوشش می داد.

نوری تصریح کرد: با توجه به افزایش تیراژ سایپا و تولید محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا، برنامه ای که در ایندامین دنبال می شود قطعا بر اساس افزایش ظرفیت است تا بتوانیم علاوه بر تامین محصولات جدید سایپا، نیاز سایپایدک را هم تامین کنیم و همچنین بتوانیم برای افزایش کیفیت قطعات موجود در بازار عرضه مستقیم به بازار و افتر مارکت را هم دنبال کنیم.

او افزود: امیدواریم با توجه به برنامه ریزی انجام شده و با اتکا به پرسنل پرتوان شرکت، بتوانیم بازارهای جدید را نیز تامین کنیم.

مدیرعامل ایندامین با تاکید بر دانش فنی موجود در این شرکت گفت: ایندامین توان تولید کمک فنر تمامی محصولات داخلی موجود در بازار ایران و حتی تعدادی از خودروهای وارداتی را دارد و در حال حاضر صد در صد بر روی تامین محصولات گروه سایپا و افتر مارکت محصولات این گروه تمرکز دارد.

او تاکید کرد: بر اساس دستور مدیرعامل محترم گروه و با توجه به اصلاح ساختار ایجاد شده در بحث به روز رسانی دانش فنی، بر روی ایجاد خط استاندارد مطابق با تولیدات روز دنیا در ایندامین تمرکز داریم و امیدواریم با توجه به توان و پتانسیل گروه، این خط با تکنولوژی بالاتر ایجاد شود و بتوانیم قابلیت صادراتی محصولات را نیز به وجود آوریم.

گفتنی است شرکت ایندامین در سال ۱۳۴۵ مراحل ایجاد آن شروع شده ودر سال ۱۳۵۰ راه اندازی و شروع به کار کرده و یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال گروه سایپا است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=48219

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.