• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

شهید سلیمانی با مردم مأنوس بود و ما باید تکلیف خود را در قبال ایشان با خدمت به مردم انجام دهیم

  • کد خبر : 34408
  • 15 دی 1400 - 9:57
شهید سلیمانی با مردم مأنوس بود و ما باید تکلیف خود را در قبال ایشان با خدمت به مردم انجام دهیم

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: ما با همان مردمی که شهید سلیمانی همواره ارتباط داشت و مأنوس بود، ارتباط داریم و باید تکلیف خود را در قبال شهید سلیمانی با خدمت به مردم انجام دهیم و الگوی شهید سلیمانی خروجی و نتیجه مکتب دینی ماست.

به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی در همایش سراسری نمایندگان ایثارگران سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور، گفت: ایثارگران از زندگی، مال، جان و خانواده گذشتند تا ملت ما، ارزش های الهی ما و هویت دینی و ملی ما حفظ شود.

وی با بیان اینکه امروز روز شهادت سردار سلیمانی است، افزود: شهید سلیمانی تصویر همه خوبی‌ها و ارزش‌های ملی؛ دینداری، مقاومت، ایثار و ولایت مداری است و خود را تنها یک سرباز در خدمت ولایت تصور می‌کرد. ما فقط می‌توانیم ذره‌ای از این ارزش‌ها را درک کنیم و تبیین کامل این ارزش‌ها برای ما میسر نیست.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: سردار سلیمانی را فقط در کلمات و بیانات مقام معظم رهبری می‌توان فهمید که ایشان چقدر در زمان بیان ویژگی های ایشان متاثر می‌شوند. رفتار سردار سلیمانی در همه عرصه‌ها و از جمله عرصه فردی و شخصی می‌تواند برای ما الگو باشد.

موسوی با بیان اینکه شهید سلیمانی از هر فرصتی برای دیدار و گفتگو با خانواده شهدا استفاده می‌کرد، گفت: ایشان با فرزندان شهدا و ایثارگران و مردم عادی بسیار صمیمی و نزدیک بود و سردار سلیمانی بهترین الگو برای همه ما در زمینه خدمت به مردم و تکریم مردم است.

وی با اشاره به صلابت و اثرگذاری سردار سلیمانی بر خواص، گفت: در موارد متعدد بسیار پیش آمده است که خواص جامعه و حتی شخصیت‌های بسیار مطرح و رهبران مشهور سایر کشورها نیز راهبردهای ایشان را در جبهه‌های مقاومت می‌پذیرفتند و اقتدار و صلابت ایشان و ترسی که در دل دشمن ایجاد می‌کرد نیز بسیار مهم و اثرگذار بود.

موسوی ادامه داد: رفتار سردار سلیمانی در قبال گروه‌ها و جناح‌ها نیز بسیار آموزنده است و در حوزه مدیریت راهبردی و نگاه استراتژیک نیز ایشان بسیار توانمند بودند. در همایش ایثارگران جا دارد که بیش از این به ویژگی‌های شهید سلیمانی دقت کنیم و توجه و الگوبرداری از شهید سلیمانی راهکار عملی اقتدا به آن شهید بزرگوار است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی رسیدگی به مسائل ایثارگران شاغل در این سازمان را دارای اهمیت برشمرد و گفت: برای ایثارگران عزیز هر کاری بتوانیم و امکان داشته باشد، مکلف به انجام هستیم و ما وظیفه داریم که قدردان این عزیزان باشیم و از ظرفیت‌های قانونی برای خدمت به این عزیزان استفاده کنیم.

موسوی با بیان اینکه مملکت ما به سلیمانی‌ها نیاز دارد، گفت: شهید سلیمانی بهترین پاداش و اجر خود را با مقام شهادت دریافت کرد. ما برای از دست رفتن ایشان نباید غصه بخوریم و اگر شهید سلیمانی نیست مسیر و مکتب ایشان باقی است و مردمی که شهید سلیمانی به آنان خدمت می‌کرد، هستند و ما باید به این مسیر ادامه دهیم.

ابوالفضل عفت‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین اجتماعی

 نیز در این همایش گفت: ما به خدمت به خانواده بزرگ ایثارگران افتخار می‌کنیم و امیدواریم در این دوره مدیریت اتفاقات خوبی برای ایثارگران بیفتد. کارهایی هر چند با تاخیر انجام شده است و ما با جدیت پیگیری می‌کنیم که خواسته‌های ایثارگران عزیز محقق شود.

وی با بیان اینکه در قوانین مختلف حقوقی برای ایثارگران درنظر گرفته شده است که باید به بهترین نحو اجرایی شود، اظهار داشت: هدف قانون‌گذار از این قوانین ترویج فرهنگ ایثار در سازمان‌ها بوده است. ما در قبال سازمان تکلیف داریم و باید عطر و بوی ایثار و شهادت را در سازمان ترویج و تحکیم کنیم.

عفت‌نژاد گفت: خواهش ما از نمایندگان ایثارگران این است که در کنار پیگیری حقوق ایثارگران برای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند و نشست‌های منظم هفتگی و ماهانه داشته باشید تا این فرهنگ را در سازمان توسعه دهیم.

محمد شکراللهی، رئیس اداره ایثارگران سازمان تأمین اجتماعی

 نیز در این مراسم گفت: سازمان تأمین اجتماعی مفتخر به همکاری با ۱۵ هزار نفر از ایثارگران عزیز کشور است و با توجه به بخشنامه جدید تبدیل وضعیت ایثارگران، ۲ هزار ایثارگر به این سازمان ملحق می‌شوند.

وی افزود: نمایندگان ایثارگران در ادارت کل و مدیریت درمان استان‌های سراسر کشور به خواسته‌ها و مشکلات این عزیزان رسیدگی می‌کنند و هر ساله همایش سراسری ایثارگران با حضور مدیرعامل و معاونین برای رسیدگی با مسائل آنان برگزار می‌شود.

در این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم همکار سازمان تأمین اجتماعی؛ شهید محمدجواد حسن‌زاده از استان خراسان رضوی و شهید فیروز حمیدی‌زاده از استان خراسان شمالی و همچنین دکتر قوی‌دل، نماینده برگزیده ایثارگران کشور در حوزه درمان تأمین اجتماعی از مدیریت درمان استان آذربایجان شرقی و فلاحی نماینده برگزیده ایثارگران کشور در حوزه بیمه‌ای از اداره کل استان فارس تقدیر به عمل آمد.

در پایان این مراسم میثاق نامه نمایندگان ایثارگران سازمان تامین اجتماعی برای ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت قرائت شد و به امضاء نمایندگان ایثارگران این سازمان رسید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=34408

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.