• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

شمشیربازان مس سونگون، فاتح رقابت‌های لیگ برتر شدند

  • کد خبر : 38147
  • 14 بهمن 1400 - 12:44
شمشیربازان مس سونگون، فاتح رقابت‌های لیگ برتر شدند

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، شمشیربازان مس سونگون که در دور رفت با شش برد از شش بازی قهرمان نیم فصل شده بودند، امروز و در چارچوب دور برگشت نیز با برتری مجدد مقابل تیم‌های حاضر در لیگ برتر با ۱۲ برد از ۱۲ بازی و بدون شکست، قهرمان لیگ برتر […]

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، شمشیربازان مس سونگون که در دور رفت با شش برد از شش بازی قهرمان نیم فصل شده بودند، امروز و در چارچوب دور برگشت نیز با برتری مجدد مقابل تیم‌های حاضر در لیگ برتر با ۱۲ برد از ۱۲ بازی و بدون شکست، قهرمان لیگ برتر شمشیربازی کشور در رشته سابر شدند.

در این رقابت‌ها که در سالن کلاهدوز مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار شد مس سونگون در آخرین و حساس ترین بازی لیگ برتر شمشیربازی با شکست ۴۵-۴۳ دانشگاه آزاد با کسب ۳۶ امتیاز عنوان قهرمانی لیگ برتر شمشیربازی سابر کشور را از آن خود کرد.

با پایان یافتن این رقابت ها دانشگاه آزاد اسلامی مقام دوم و کانون شمشیربازی اردبیل مقام سوم را کسب کردند.

مجتبی عابدینی، سرمربی تیم شمشیربازی مس سونگون ورزقان با ترکیب مهدی مولایی، فرزاد باهر ارسباران، نیما زاهدی و علی اسماعیل زاده پاکدامن در لیگ برتر شمشیربازی حاضر بود.

مسابقات لیگ برتر شمشیربازی با شرکت هفت تیم در دو مرحله برگزار و مس سونگون ورزقان در اولین دوره حضور خود در رقابت های شمشیربازی، جام قهرمانی را بالای سر برد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=38147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.