• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

شفاف‌سازی بانک سرمایه درمورد شایعه انحلال/ تدوین برنامه‌ برای برون‌رفت از وضعیت موجود

  • کد خبر : 69289
  • 21 اردیبهشت 1402 - 9:22
شفاف‌سازی بانک سرمایه درمورد شایعه انحلال/ تدوین برنامه‌ برای برون‌رفت از وضعیت موجود

بانک سرمایه در خصوص شایعه منتشر شده درباره انحلال این بانک شفاف‌سازی و اعلام کرد که نسبت به تهیه برنامه طرح احیا با رویکرد جدید جهت برون‌رفت از وضعیت موجود اقدام و به بانک مرکزی ارائه کرده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از خبرگزاری فارس، بانک سرمایه طی هماهنگی با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهاد ناظر بر فعالیت بانک ها، نسبت به تهیه برنامه طرح احیا با رویکرد جدید جهت برون‌رفت از وضعیت موجود اقدام و به بانک مرکزی ارائه کرده است.

پس از برگزاری جلسات متعدد با کارشناسان بانک مرکزی و تبادل نظر، طرح مذکور مورد رسیدگی قرار گرفت که پس از اعلام حصول نتیجه و پاسخ آن بانک، به محض دریافت اطلاعات از طریق سامانه کدال سازمان بورس اوراق بهادار افشا خواهد شد.

در تاریخ ۱۵/۲/۱۴۰۲ اخباری درخصوص تعیین وضعیت تداوم و یا انحلال بانک سرمایه در فضای مجازی، خبرگزاری ها و صداوسیما منتشر شده بود که این بانک با اشاره به طرح احیا با رویکرد جدید جهت برون‌رفت از وضعیت موجود شفاف سازی کرد.

به گزارش فارس؛ بانک سرمایه به‌عنوان ششمین بانک خصوصی ایران با هدف تسهیل و فراهم ساختن امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و مردمی در تمامی فعالیت‌های سازنده و مثمر ثمر و درجه اقتصادی و به‌ویژه در زمینه پولی و بانکی در تاریخ چهارم دی ماه ۱۳۸۴ در اداره ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیرتجاری تحت عنوان شرکت بانک سرمایه (سهامی عام) ثبت شد و فعالیت خود را در عرصه بانکداری کشور آغاز کرد. پایان پیام/

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.