• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

شعبه مینودشت بانک مهر ایران افتتاح شد

  • کد خبر : 12142
  • 16 فروردین 1400 - 8:53
شعبه مینودشت بانک مهر ایران افتتاح شد

پانزدهمین شعبه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان گلستان و نخستین شعبه شهرستان مینودشت با حضور عیسی امامی، عضو هیأت مدیره بانک افتتاح شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، در این مراسم که با حضور مسئولان محلی شهرستان مینودشت برگزار شد، امامی، عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران از افزایش روزافزون و پرشتاب عملکرد بانک مهر ایران در نظام پولی و بانکی کشور و کسب جایگاه‌های ارزنده‌ در این عرصه خبر داد.
عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط همکاران خود جایگاه تحسین‌برانگیز بانک در عرصه اقتصادی و شبکه پولی و بانکی جامعه را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: بر خلاف همه محدودیت‌ها و چالش‌هایی که این بانک طی ۱۳ سال فعالیت خود به‌ویژه در سال‌های اخیر از جهت مواجهه با جنگ تمام عیار اقتصادی و شیوع پاندمی کرونا با آن‌ها روبه‌رو بوده، خوشبختانه آمار و ارقام عملکردی آن به روشنی گواه برنامه‌ریزی منسجم و هوشمندانه، تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر و از همه مهم‌تر خط مشی سالم و کاملاً مبتنی بر اصول علمی است که در این مجموعه دنبال شده است. ضروری است این روند مثبت، با اتخاذ تدابیر مناسب و البته خلق ایده‌های نو و خلاقانه از سوی یکایک کارکنان، تداوم و شتابی مضاعف یابد.
امامی روند رو به رشد استقبال از فرهنگ قرض‌الحسنه در کشور را نقطه روشنی برای آیندگان بیان کرد و افزود تمام تلاش بانک مهر ایران برای بسط فرهنگ فرض‌الحسنه در کشور است و برای کمک و دستگیری از مردم از هیچ اقدام قانونی کوتاهی نخواهیم کرد. به دنبال توسعه شبکه شعب بانک مهر در کشور و به ویژه استان گلستان هستیم تا با یاری خداوند متعال تعداد شعب استان را به ۲۰ شعبه افزایش دهیم.
وی اقدامات صورت گرفته از سوی بانک مهر ایران در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی همچون طرح عظیم بیمه ۵۰۰هزار خانه روستایی را برگ زرین دیگری از حیات طیبه نخستین بانک تخصصی قرض‌الحسنه کشور عنوان کرده و با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جایگاه و نقش بانک مهر ایران در حوزه‌های اقتصادی این بیانیه و نقشه راه را بزرگ و حائز اهمیت برشمرد.
در این مراسم همچنین سید ابوالفضل حسینی‌نیا، فرماندار مینودشت با قدردانی از ایجاد شعبه بانک قرض‌الحسنه در این شهرستان، از ظرفیت بسیار مناسب مینودشت برای ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه با هدف توانمندسازی اقشار مختلف مردم سخن گفت و اذعان کرد همه مسئولان مینودشت از عملکرد بانک مهر ایران حمایت خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.