• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

شعبه قزوین، پرونده سال ۹۹ را با ثبت پرتفوی ۲۰۴۳ میلیارد ریال بست

  • کد خبر : 17477
  • 02 تیر 1400 - 14:22
شعبه قزوین، پرونده سال ۹۹ را با ثبت پرتفوی ۲۰۴۳ میلیارد ریال بست

رئیس شعبه قزوین بیمه دانا از کسب پرتفوی ۲۰۴۳ میلیارد ریالی این شعبه در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، اباذر نوروزی رئیس شعبه قزوین در گفتگو با نشریه عصردانایی، با ذکر گزارش عملکرد این شعبه در سال گذشته اظهار داشت: نظر به اعلام بودجه سال ۱۳۹۹ توسط مبادی ذیربط، برنامه ریزی دقیق برای تحقق بودجه اعلامی که  بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد ریال بود، صورت گرفت و پس از برگزاری جلسات متعدد و تقویت و تشکیل کمیته های بازاریابی و فنی بی شمار در طی سال ۱۳۹۹ و تشویق و ترغیب شبکه فروش بحمدالله شاهد تحقق بودجه به میزان ۱۳۰ درصد بودیم.

وی گفت: این شعبه موفق به ثبت پرتفوی ۲۰۴۳ میلیارد ریالی با نسبت خسارت بسیار مناسب ۵۵ درصد شد که ضمن تقدیر و تشکر بسیار زیاد از همکاران  شعبه قزوین و شبکه فروش به استحضار می رساند که از مبلغ پرتفوی فوق الذکر ۵۴ درصد سهم بیمه‌های اتومبیل (اعم از ثالث و سر نشین و مازاد)، ۲۵ درصد سهم  درمان تکمیلی گروهی، ۷ درصد بدنه اتومبیل، ۹ درصد عمر و حادثه( اعم از انفرادی و گروهی )  و ۳ درصد بیمه های مسئولیت، یک درصد آتش سوزی و یک درصد مهندسی و خاص است.

 نوروزی با قدردانی از مدیریت‌های فنی و پشتیبانی افزود: ۳۰ درصد از سهم پرتفوی سال ۹۹ مربوط به طرح وزین و شایسته مهردانا است .ضمنا سرانه تولید هر نفر در سال ۹۹ بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال است که در مقایسه با استاندارد صنعت بسیار چشمگیر می باشد.

رئیس شعبه قزوین یادآور شد: نکته قابل توجه و حائز اهمیت، سهم بیمه دانا در استان است که پس از بیمه ایران با اختلاف چشمگیر نسبت به سایر شرکت‌های بیمه و با اختلاف بسیار ناچیز نسبت به بیمه ایران، در رتبه دوم قرار دارد.

وی با توجه به ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۰، اهم اهداف و استراتژی‌های شعبه در جهت نیل به  اهداف عالیه شرکت را به شرح زیر اعلام کرد:

 رضایتمندی حداکثری بیمه شدگان و بیمه گذاران

 کسب رتبه اول صنعت بیمه در استان

افزایش سهم پرتفوی به میزان  ۳۰درصد  از سبد پرتفوی استان

اصلاح ترکیب پرتفوی

افزایش سهم بیمه های عمر و پس انداز و عمر و حادثه گروهی به ۱۳ درصد

 توانمندی سازی شبکه فروش

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=17477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.