• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

شرکت کار و تامین موفق به کسب رتبه اول کشوری شد

  • کد خبر : 7500
  • 29 دی 1399 - 19:12
شرکت کار و تامین موفق به کسب رتبه اول کشوری شد

شرکت کار و تامین وابسته به سازمان تامین اجتماعی موفق به کسب رتبه اول از نظر بهره وری در گروه خدمات عمومی، رفاهی و گردشگری در بین ۵۰۰ شرکت برتر کشور شد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حسن رستم زاد مدیرعامل شرکت کار و تامین با بیان اینکه این رتبه بندی بر اساس شاخص های  اندازه و رشد، سود آوری و عملکرد، بهره وری، صادرات، نقدینگی، بدهی و بازار صورت می گیرد، اظهار داشت: شرکت کار و تامین موفق شده از بین این شاخصها، در شاخص بهره وری و در گروه شرکت های حوزه خدمات عمومی، رفاهی و گردشگری رتبه اول را اخذ کند.
وی ضمن تبریک به دکتر سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی که همواره مسیر رشد و توسعه را  فراهم کرده و با امید به اینکه دریافت این رتبه، نقطه عطفی در راستای توسعه همه جانبه تمامی شرکت های تحت پوشش سازمان باشد، گفت: امیدواریم دریافت این رتبه مهم و برتر، انرژی مضاعفی را برای مجموعه ایجاد کند تا در امر خدمت رسانی به کشور عزیزمان موفق تر باشیم.
مدیر عامل شرکت کار و تامین گفت: این شرکت همچنین موفق به اخذ گواهینامه تعالی منابع انسانی شد.
رستم زاد اظهار داشت: نظر به اینکه تعالی جویی از مهمترین عناصر مدیریتی در تحول سازمان و به‌ معنای حرکت از وضع موجود به وضع مطلوب است، شرکت کار و تامین مسیر تعالی را سپری و توانست در زمره سازمان های دارای گواهینامه تعالی منابع انسانی قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت کار و تامین اظهار امیدواری کرد در آینده ای نزدیک، ضمن کسب موفقیت های روزافزون، توسعه و ارتقا و کسب نتایج برجسته را برای این شرکت به ارمغان آورد.
گفتنی است؛ گواهینامه تعالی منابع انسانی طی مراسمی با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، مدیر عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاون وزیر کار، رفاه و امور اجتماعی و مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی ایران به مدیر عامل شرکت کار و تامین اهدا شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.