• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

شرکت زامیاد از تک محصولی خارج شد/ ون ۱۴ نفره زامیاد در مرحله تست قرار گرفت

  • کد خبر : 69309
  • 21 اردیبهشت 1402 - 12:52
شرکت زامیاد از تک محصولی خارج شد/ ون ۱۴ نفره زامیاد در مرحله تست قرار گرفت

مدیرعامل شرکت زامیاد با تاکید بر اینکه این شرکت از تک محصولی خارج شد و در حال تنوع بخشی به محصولات خود است، گفت: به زودی سه مدل پیکاپ و سه مدل SUV چهار در چهار و همچنین نیسان جدید زامیاد، وارد بازار می شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، سیدمحسن مرتضوی در نشست هم اندیشی مدیران نمایندگی های شرکت خدمات فنی رنا، با بیان اینکه شرکت زامیاد برنامه توسعه ای متعددی دارد، اظهارداشت: این شرکت بعد از مدت ها از تک محصولی خارج شد و این امر در محصولات پایین دستی و بالادستی محقق شده است. 

مدیرعامل شرکت زامیاد با بیان اینکه سه مدل پیکاپ و سه مدل SUV – ۴*۴ خواهیم داشت، گفت: از نیمه دوم سال جاری محصولات جدید شرکت زامیاد وارد بازار خواهد شد.

او با اعلام اینکه شرکت زامیاد در پلتفرم نیسان تغییرات قابل توجهی داده است، تصریح کرد: قرار است موتور این خودرو با تکنولوژی موتور میتسوبیشی جایگزین و گیربکس ۶ دنده ای به  ۸ دنده ای اتومات تجهیز شود.خودرو دیگر این مجموعه ون ۱۴ نفره است که اکنون در مرحله تست است.

مدیرعامل شرکت زامیاد درباره ویژگی های ون ۱۴ نفره، گفت: این خودرو قرار است با قیمت بسیار مناسب به متقاضیان عرضه شود. در این محصول، یک فرد با قد یک متر و ۹۲ سانتی متر می تواند به راحتی در آن بایستد. این خودرو دو کپسول گاز سی ان جی دارد که پیمایش آن ۴۰۰ کیلومتر است. همچنین باک این خودرو ۷۵ لیتر است.

او با بیان اینکه شرکت زامیاد، دیزل و هیبرید ون  ۱۴ نفره را در دستور تولید قرار داده است، افزود: ۵مدل کامیونت ۵٫۵ تن، ۶ تن، ۲٫۵ تن و ۲۰ تن با مشخصات فنی منحصر به فرد نیز عرضه خواهد شد که نمونه های اولیه این خودروها در نمایشگاه خودروی مشهد رونمایی می شود.

مدیرعامل شرکت زامیاد در ادامه به خودروهای مسافری که این مجموعه در دست تولید دارد، اشاره و تصریح کرد: در حوزه خودروهای مسافری کم توجهی گرفته و همین امر سبب رشد قیمت ها شده است لذا با تمرکز بر عرضه محصولات جدید، می خواهیم گذشته را جبران کنیم.

او افزود: شرکت زامیاد دو محصول اتوبوس بین شهری که یکی از آنها ۱۸ صندلی VIP و دیگری ۴۱ صندلی استاندارد است و پلتفرم آن با کامیون یکی است، عرضه خواهد کرد. همچنین دو دستگاه اتوبوس ۱۲ متری دیزل و برقی به بازار معرفی می شود. در این میان اتوبوس ۱۸ متری منحصر به فرد رونمایی خواهد شد که این خودرو مجهز به موتور ۱۲ لیتری است؛ در گذشته موتورها بین ۹٫۵ تا ۱۰ لیتر بوده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.