• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

شرکت بیمه “ما” به عنوان اولین شرکت بیمه ای به مجمع رفت

  • کد خبر : 46032
  • 31 اردیبهشت 1401 - 18:56
شرکت بیمه “ما” به عنوان اولین شرکت بیمه ای به مجمع رفت

تخصیص مبلغ ۳۰۰ریال سود به ازای هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع بیمه “ما” رسید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت برای سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند ۱۴۰۰ صبح روز شنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ با حضور بیش از ۸۷ درصدی  سهامداران برگزار شد و ضمن تصویب صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰، تقسیم ۳۰ تومان سود به ازای هر سهم مورد موافقت عمده سهامداران حاضر در مجمع قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، با عنایت به ابلاغیه مورخ ۰۹/۱۱/۱۴۰۰ سازمان بورس در خصوص برگزاری مجمع به صورت حضوری و امکان حضور سهامداران به شرط نداشتن هرگونه علائم مشکوک به کرونا ، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه “ما” با اطلاع رسانی قبلی راس ساعت ۱۰:۰۰ روز جاری به صورت حضوری برگزار و سهامداران از طریق سایت شرکت به آدرسhttp://www.bimehma.com  و صفحه رسمی شرکت به آدرس @mainsurance   به طور کامل در جریان مصوبات آن قرار گرفتند.

استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند ۱۴۰۰ ، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب اکچوئر رسمی بیمه و علی البدل، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار،  تعیین پاداش اعضای هیات مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیات مدیره و تعیین حق الزحمه بازرس قانونی و حسابرس مستقل برای سال مالی آتی از جمله موارد تصمیم گیری شده در این مجمع بود.

پس از استقرار هیأت رییسه مجمع، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حسابرس، نماینده سازمان بورس و همچنین نمایندگان بانک ملت، گروه مالی ملت و مهر آیندگان گزارش عمکرد و فعالیت های شرکت در سال ۱۴۰۰  توسط دکتر کاردگر مدیرعامل تشریح شد.

پس از ارائه گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت و پس از بیان توضیحات لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس، صورت های مالی سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند ۱۴۰۰ و  تقسیم ۳۰۰  ریال سود به ازاء هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

همچنین موسسه حسابرسی بهمند و موسسه حسابرسی آرمان آروین پارس به ترتیب به عنوان حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی البدل برای سال مالی آتی، خشایار تشت زر به عنوان اکچوئر رسمی و پرویز مرادی به عنوان اکچوئر  علی البدل  و روزنامه دنیای اقتصاد  به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های این شرکت انتخاب شدند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=46032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.